Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kilka dni temu przyszedł do nas zwrot nieodebranej paczki realizowanej metodą Allegro One Box, DPD jednak paczka nie jest naszą paczką.
Skontaktowaliśmy się z kupującym, który poinformował nas, że zamówiła dwa produkty od 2 sprzedawców i zapomniała je odebrać. Kurier musiał pomylić paczki zwrotne i nakleił etykiety zwrotne odwrotnie. Do nas trafiła przesyłka firmy X, a do nich musiała w takim razie trafić nasza paczka. Wiemy to stąd, że pod spodem nowej etykiety była stara a w paczce faktura na dane naszego kupującego, wystawiona przez firme X.
Wysłaliśmy mail 17 czerwca i nadal cisza (zgłoszenie numer "42830246" ref:!00D240aE05.!500Ti0BdwvU:ref). Od kilku dni nie jesteśmy w stanie dostać się na czat, a jak już udało nam się wejść wczoraj, to przez godzinę nikt nie dołączył i finalnie czat się zamknął. Dzisiaj strona już wcale nie działa prawidłowo wiec opcja, że uda nam się w końcu skontaktować jest prawie zerowa.
Proszę o informację co w tej sytuacji mamy zrobić? My mamy nie swoją paczkę, inny sprzedawca ma nie swoją paczkę, a kupująca nie ma ani paczki, ani towaru a allegro milczy.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@produktPRO Podajcie numer paczki, która do Was wróciła.
Nr przesyłki zwrotnej to A000Q9TEU7, pod spodem jest etykieta z innym nadawcą i jej numer to A000PPI7A5.