Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam,
Prośba dotyczy Waszego kuriera (a nie DPD czy UPS)
Proszę o usunięcie z jakości sprzedaży (wysyłki) poniższych zamówień:
3953b5f0-776e-11ef-a613-47b0e7fb1065
A00133QFF8
d4021190-78af-11ef-99fc-d3c5743b61d5
A00134OP50
775f1e60-78b9-11ef-b268-4d9622232aed
A00134R2E4
2bb048a0-78bd-11ef-b436-679471b8460b
A00134T1Y2
Zgodnie z informacją zawartą na Waszej stronie przesyłki z mojego kodu nadania 01-354 powinny być odbierane wg poniższych godzin (Wasz kurier do 19:31), przesyłki nadałem o 17:12 i kurier ich nie odebrał z Waszego automatu:
Dziękuję.
Cześć, @MikroLITY. Przepraszam za utrudnienia. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i przekażę zamówienia do wykluczenia.
Przypominam się w temacie usunięcia z Jakości Sprzedaży przesyłek, których nie odebrał kurier. Do tej pory nie zostały usunięte ze statystyk.
Cześć, @MikroLITY. Zamówienia już zostały wykluczone z jakości sprzedaży. Przepraszam za utrudnienia.