Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, problem z przesyłką Allegro One Box - Klient zgłosił, że nie otrzymał przesyłki, która powinna być wczoraj. Sprawdzałem w śledzeniu bezpośrednio na stronie UPS, u przewoźnika przesyłka widnieje jako doręczona. Przez brak aktualizacji w aplikacji Klient nie może odebrać przesyłki. Numer A0004VBJH7. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień Dobry, ''Łany'' to najbardziej patlogiczna forma dostawy z którą są tylko problemy z tego co można przeczytać tylko na Gadane, prawdziwy armagedon dopiero sie zacznie jak za chwilę Ci którzy ulegna szantażowi portalu i wprowadzą tą formę dostawy do swoich ofert
@AwelpShop_1 Poprosiłam o interwencję. Mam nadzieję, że problem uda się szybko rozwiązać.
Hallo Allegro czy zamierzacie lub chociaż macie w planach poprawę jakości tej formy dostawy ??? Idą święta i nie wyobrażam sobie udostępniania metody z która są wiecznie problemy. Za chwilę się okaże że sprzedający będą musieli zatrudnić dodatkowa osobę która na forum będzie pytać moderatorów '' gdzie moja paczką'' itd i tłumaczyć się przed klientami
@AwelpShop_1 Dostałam potwierdzenie, że skontaktujemy się z Twoim klientem w tej sprawie.
Rozumiem, dziękuję za interwencję.
Skontaktowali się Państwo i potwierdzili to co Klient widzi w aplikacji, natomiast w śledzeniu UPS widać, że przesyłka od wczoraj jest umieszczona w paczkomacie. Jutro przesyłka z racji nie podjęcia w terminie, wróci do nas. Czy jest realna szansa, że dziś Klient odbierze zamówienie? @nat_not
@AwelpShop_1 Konsultanci udzielają informacji w oparciu o dane z naszych systemów. Jeśli masz dostęp do innych danych dotyczących tej przesyłki, prześlij tutaj link do źródła. Zweryfikujemy tę sprawę.