anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką Allegro One Box

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, problem z przesyłką Allegro One Box - Klient zgłosił, że nie otrzymał przesyłki, która powinna być wczoraj. Sprawdzałem w śledzeniu bezpośrednio na stronie UPS, u przewoźnika przesyłka widnieje jako doręczona. Przez brak aktualizacji w aplikacji Klient nie może odebrać przesyłki. Numer A0004VBJH7. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

maxzuczek
#10 Popularyzator#

Dzień Dobry, ''Łany'' to najbardziej patlogiczna forma dostawy z którą są tylko problemy z tego co można przeczytać tylko na Gadane, prawdziwy armagedon dopiero sie zacznie jak za chwilę Ci którzy ulegna szantażowi portalu i wprowadzą tą formę dostawy do swoich ofert

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AwelpShop_1 Poprosiłam o interwencję. Mam nadzieję, że problem uda się szybko rozwiązać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

maxzuczek
#10 Popularyzator#

Hallo Allegro czy zamierzacie lub chociaż macie w planach poprawę jakości tej formy dostawy ??? Idą święta i nie wyobrażam sobie udostępniania metody z która są wiecznie problemy. Za chwilę się okaże że sprzedający będą musieli zatrudnić dodatkowa osobę która na forum będzie pytać moderatorów '' gdzie moja paczką'' itd i tłumaczyć się przed klientami 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AwelpShop_1 Dostałam potwierdzenie, że skontaktujemy się z Twoim klientem w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, dziękuję za interwencję. 

oznacz moderatorów

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

Skontaktowali się Państwo i potwierdzili to co Klient widzi w aplikacji, natomiast w śledzeniu UPS widać, że przesyłka od wczoraj jest umieszczona w paczkomacie. Jutro przesyłka z racji nie podjęcia w terminie, wróci do nas. Czy jest realna szansa, że dziś Klient odbierze zamówienie? @nat_not 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AwelpShop_1 Konsultanci udzielają informacji w oparciu o dane z naszych systemów. Jeśli masz dostęp do innych danych dotyczących tej przesyłki, prześlij tutaj link do źródła. Zweryfikujemy tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów