anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z Allegro One Kurier - paczka stoi w miejscu.

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Witajcie,

Klienci zaczęli wybierać Allegro One, i zaczynają się problemy.

Mam przesyłkę A000JINM88 nadaną 3 kwietnia w opcji na jutro, wciąż niedoręczoną. Klient już otworzył dyskusję...

Czy jest jakiś kontakt telefoniczny z tym "kurierem"?

Nadaję w Łodzi przez zielony box i z tego co widzę, to przesyłki nadane przed południem, zazwyczaj odbierane są kolejnego dnia. To standard?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Halfrunt
#20 Guru#

Tak to standard, zapewne drukują się etykiety z trzema kodami, a te obsługuje UPS, u mnie zabierają z box tylko raz dziennie przed 9 rano.

oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

1000023820.jpg

 Chyba nie UPS, teoretycznie mają godzinę graniczną u mnie na 17:30. Masakra.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Allegro One, ooo to jeszcze lepiej...... 

oznacz moderatorów

dkwmati1
#7 Wielbiciel#

pracuje w firmie która też wysyła różne paczki różnymi kurierami ,  z allegro ONE paczki lezały tydzień zanim ktoś je zabrał  

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Trzebaby przywołać @Allegro_One do pomocy 

oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Było by miło gdyby @Allegro_One pomogło w tej sprawie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DlaMistrzow_pl zaproś klienta do wątku , u mnie zadziałało , odpukać ...skończyło się pozytywnie . 

oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Wysyłamy towar ponownie do klienta, tym razem DPD i oczywiście na swój koszt. Ta pseudo firma kurierska nie potrafi nam nawet odpowiedzieć co z przesyłką. Na infolinii usłyszeliśmy o problemach operacyjnych w oddziale doręczenia i tyle. Szkoda słów.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DlaMistrzow_pl Cześć, skontaktujemy się mejlowo z Klientem w sprawie tej paczki

oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Witajcie,

Zapłaciłem za swoją dobroć. Ponieważ ws. jak w temacie, AllegroOne przez tydzień nie dostarczało przesyłki, to wysłaliśmy produkt jeszcze raz kurierem DPD (uzgodniliśmy telefonicznie z klientem by przesyłki AO nie odbierał lub zwrócił). W końcu AO także doręczyło, klient ma dwa produkty, zapłacił za jeden, a my jesteśmy w plecy koszt drugiego produktu i jego wysyłki. Klient na nasze wiadomości nie odpisuje. Dyskusja, którą otworzył, gdy AO nie doręczało i czym skłonił nas ponownej wysyłki, zamknięta. Co począć?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Czy duża to strata dla ciebie?

oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Łącznie ok. 100zł. Przeżyję, tylko szkoda, ze brak jest narzędzi dy dyscyplinowania obu stron transakcji.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DlaMistrzow_pl Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie. Przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji i mam nadzieję, że uda się wszystko wyjaśnić! 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@DlaMistrzow_pl Czy te ustalenia z kupujący miały miejsce w Centrum Wiadomości lub w dyskusji?  Podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#
Oto nr zam.: fa8e4860-f1b4-11ee-8b4a-ff7556334787
Dyskusja została zamknięta po doręczeniu drugiej przesyłki, zanim pierwotna w końcu dotarła do klienta. W centrum wiadomości po tygodniu przypomnieliśmy się, niestety cisza.
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@DlaMistrzow_pl napisz mu wezwanie do wydania rzeczy. Jeśli to nie poskutkuje, to 2 drogi do wyboru - albo zgłoszenie na policji przywłaszczenia, albo wezwanie do zapłaty za drugą partię towaru, w razie olania i tego - wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty i jak nie wniesie sprzeciwu, to komornik.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@DlaMistrzow_pl  na Allegro zawsze za postawę proklientowską zostaniesz ukarany. My ok. 10 dni temu dostaliśmy negatyw za transakcję ze stycznia, gdzie załatwiliśmy klientce wymianę ekspresu przez producenta, pomimo, że go uwaliła z własnej winy - włączyła go zaraz po przyniesieniu do domu, po tym jak spędził 10+ godzin na mrozie w paczkomacie, elektronika w nim powiedziała sayonara po takim numerze.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów