Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Klienci zaczęli wybierać Allegro One, i zaczynają się problemy.
Mam przesyłkę A000JINM88 nadaną 3 kwietnia w opcji na jutro, wciąż niedoręczoną. Klient już otworzył dyskusję...
Czy jest jakiś kontakt telefoniczny z tym "kurierem"?
Nadaję w Łodzi przez zielony box i z tego co widzę, to przesyłki nadane przed południem, zazwyczaj odbierane są kolejnego dnia. To standard?
Tak to standard, zapewne drukują się etykiety z trzema kodami, a te obsługuje UPS, u mnie zabierają z box tylko raz dziennie przed 9 rano.
Chyba nie UPS, teoretycznie mają godzinę graniczną u mnie na 17:30. Masakra.
Allegro One, ooo to jeszcze lepiej......
pracuje w firmie która też wysyła różne paczki różnymi kurierami , z allegro ONE paczki lezały tydzień zanim ktoś je zabrał
Trzebaby przywołać @Allegro_One do pomocy
Było by miło gdyby @Allegro_One pomogło w tej sprawie.
@DlaMistrzow_pl zaproś klienta do wątku , u mnie zadziałało , odpukać ...skończyło się pozytywnie .
Wysyłamy towar ponownie do klienta, tym razem DPD i oczywiście na swój koszt. Ta pseudo firma kurierska nie potrafi nam nawet odpowiedzieć co z przesyłką. Na infolinii usłyszeliśmy o problemach operacyjnych w oddziale doręczenia i tyle. Szkoda słów.
@DlaMistrzow_pl Cześć, skontaktujemy się mejlowo z Klientem w sprawie tej paczki
Witajcie,
Zapłaciłem za swoją dobroć. Ponieważ ws. jak w temacie, AllegroOne przez tydzień nie dostarczało przesyłki, to wysłaliśmy produkt jeszcze raz kurierem DPD (uzgodniliśmy telefonicznie z klientem by przesyłki AO nie odbierał lub zwrócił). W końcu AO także doręczyło, klient ma dwa produkty, zapłacił za jeden, a my jesteśmy w plecy koszt drugiego produktu i jego wysyłki. Klient na nasze wiadomości nie odpisuje. Dyskusja, którą otworzył, gdy AO nie doręczało i czym skłonił nas ponownej wysyłki, zamknięta. Co począć?
Czy duża to strata dla ciebie?
Łącznie ok. 100zł. Przeżyję, tylko szkoda, ze brak jest narzędzi dy dyscyplinowania obu stron transakcji.
@DlaMistrzow_pl Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie. Przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji i mam nadzieję, że uda się wszystko wyjaśnić!
@DlaMistrzow_pl Czy te ustalenia z kupujący miały miejsce w Centrum Wiadomości lub w dyskusji? Podaj proszę numer tego zamówienia.
@DlaMistrzow_pl napisz mu wezwanie do wydania rzeczy. Jeśli to nie poskutkuje, to 2 drogi do wyboru - albo zgłoszenie na policji przywłaszczenia, albo wezwanie do zapłaty za drugą partię towaru, w razie olania i tego - wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty i jak nie wniesie sprzeciwu, to komornik.
@DlaMistrzow_pl na Allegro zawsze za postawę proklientowską zostaniesz ukarany. My ok. 10 dni temu dostaliśmy negatyw za transakcję ze stycznia, gdzie załatwiliśmy klientce wymianę ekspresu przez producenta, pomimo, że go uwaliła z własnej winy - włączyła go zaraz po przyniesieniu do domu, po tym jak spędził 10+ godzin na mrozie w paczkomacie, elektronika w nim powiedziała sayonara po takim numerze.