anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc

TwojStylTwojaH
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, potrzebuję pomocy. Dziś trzykrotnie próbowałem wysłać paczkę Allegro Delivery DHL i za każdym razem pojawia się błąd. Spróbuj ponownie później 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@TwojStylTwojaH 

Proszę doprecyzuj - wyślij zrzuty ekranu z widocznym komunikatem. Pomoże nam to zweryfikowac sprawę.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TwojStylTwojaH
#7 Wielbiciel

1760323872202.jpg

oznacz moderatorów

Good3DPrint
#9 Pomysłodawca

Mam ten sam problem, próba nadania w dwóch automatach DHL.

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

Ten błąd już jest od wczoraj od godz minimum 15 i dalej nieogarnięte?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TwojStylTwojaH Proszę, podaj numer przesyłki, o którą chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@w_kiwi  Nowy tydzień, stare problemy. Mi też automat przyjął 3 paczki a przy 2 wyskakuje „błąd systemu”. Czy Wy macie świadomość że zbliża się najgorętszy okres w eCommerce a Wasze allegro delivery leży i kwiczy? 

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

Problem dotyczy automatów DHL. Od wczoraj nie można nadać w nich paczek, bo przy próbie nadania jest komunikat : błąd systemu, spróbuj ponownie później... taki jak ktoś wyżej tutaj wstawił

oznacz moderatorów

Good3DPrint
#9 Pomysłodawca

Byłem przed chwilą przy trzecim automacie DHL, problem z nadaniem wydaje się być szerszy.photo_2025-10-13_10-59-05.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Health___Beauty @Good3DPrint @TwojStylTwojaH Sprawa już została zgłoszona do firmy DHL. Problem jest weryfikowany przez ich dział techniczny.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DrukujTanio
#10 Popularyzator

Ja mam na DPD jedna zrobilem a na drugiej: Nie wszystkie przesyłki zostały zamówione. Popraw dane lub usuń niezamówione przesyłki, żeby przejść do Podsumowania.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DrukujTanio Czy problem wciąż występuje? Jeśli tak, proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi oraz dodaj zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów