Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient nie otrzymał przesyłki Allegro One Box, podaję nr listu przewozowego A000K1EY41
Zakup 9 kwietnia, wysyłka w ten sam dzień, do dziś paczka w drodze... (ostatni status przesyłki: 9 kwi 2024, 13:57 Przesyłka przyjęta od kuriera przez magazyn).
Proszę jak najszybciej o informacje zwrotne odnośnie przesyłki, z góry dziękuję, pozdrawiam.
@Allegro_One proszę również o poinformowanie klienta o zaistniałej sytuacji.
@KRAKENSHOP_PL Przekazałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Oczywiście, skontaktujemy się w tej sprawie z kupującym.
@w_kiwi Dzień dobry, czy udało już się coś ustalić odnośnie (zagubionej) paczki?
@KRAKENSHOP_PL Cześć, 11 kwietnia 2024 o 21:42 napisaliśmy do Klientki w sprawie 41368327 i czekamy na odpowiedź
@KRAKENSHOP_PL kupujący wciąż nie potwierdził, czy możemy przekierować przesyłkę do innego punktu. Czy dyskusję prowadzisz właśnie z kupującym, który zamówił przesyłkę o nr A000K1EY41? Jeśli tak, to powinien odpisać na naszą wiadomość (wysłaną 11 kwietnia o 21:43, nr sprawy 41368327).
Dziękuję za informację, również poinformuję klienta o tej wiadomości i będziemy w kontakcie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam ponownie, klient twierdzi, że nie ma od Was żadnej wiadomości, a w aplikacji ma komunikat "oczekiwanie na wyznaczenie punktu alternatywnego". Jednak po rozmowie z klientem, proszę w jego imieniu o przekierowanie paczki do następującego punktu:
AL020WD1
Przy Agorze 17
01-960 Warszawa
Przy banku Millenium, tyłem do cukierni Elsner.
Proszę o potwierdzenie, zależny nam na czasie...
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Bardzo proszę o interwencję, temat trwa już zbyt długo. Mam jeszcze pytanie, dlaczego kolejnego dnia nie można było spróbować dostarczyć paczkę jeszcze raz, skoro tylko tymczasowo automat był nieczynny? Klient twierdzi, że w kolejnych dniach po tym incydencie odbierał paczki z tego automatu...? Druga sprawa, jeśli paczka jednak zaginęła, to proszę o taką informację, abym mógł wysłać nową paczkę do klienta.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, klient nie potrzebuje już paczki, która nie dotarła na czas, więc zgłosił zwrot, czy istnieje możliwość przekierowania paczki od razu na mój adres (właśnie jako zwrot)?
@KRAKENSHOP_PL nie kombinuj bo jak zaczną przekierowywać to do jesieni się na paczkę nie doczekasz , przeterminuje się i wróci .
@KRAKENSHOP_PL przepraszam za brak odpowiedzi! Poprosiłam o przekierowanie tej paczki do Ciebie, wrócę jeszcze z potwierdzeniem.
@KRAKENSHOP_PL napisaliśmy do oddziału w tej sprawie, przesyłka wróci do Ciebie.
@la_nika Ok, dziękuję, to oczekuję na przesyłkę zwrotną.
Dzień dobry, do dziś nie otrzymałem przesyłki zwrotnej, proszę o informację.
Dzień dobry @KRAKENSHOP_PL! Przepraszam, że tyle to trwa! 18/04 informacja została przekazana do oddziału UPS, poprosiłam o ponowne przypomnienie się w tej sprawie.