Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Chodzi o zamówienie nr 6ea6a1b0-5bbf-11ef-b016-d5391a59d68f
Chciałem wystąpić o zwrot prowizji po reklamacji.
Dziś według moich obliczeń mija 45 dzień od zakupu, a o zwrot nie mogę wystąpić.
Dlaczego?
Dzień dobry @BikeOutlet_pl! Napisz proszę kiedy próbowałeś złożyć wniosek? O której godzinie?
dziś przed 19
@BikeOutlet_pl dziękuję za informację. Skierowałam Twoją sprawę do weryfikacji i wrócę gdy otrzymam odpowiedź.
@BikeOutlet_pl otrzymałam odpowiedź w Twojej sprawie. Czas na złożenie wniosku o zwrot prowizji jest liczony co do minuty. Ze względu, że wskazane zamówienie było z godziny 13:06 - to możliwość wystąpienia o zwrot prowizji była do 30 września do godziny 13:05.