Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam towar wadliwy. Nie wiedziałam ze zwroty są darmowe zapłaciłam za przesyłkę. Czy sprzedawca jest zobowiązany zwrócić mi koszt wysyłki.
@adamus226 Jeśli towar jest wadliwy należy złożyć sprzedającemu reklamację. Odsyłasz na reklamację na swój koszt a po uznaniu reklamacji przez sprzedającego jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych kosztów.
Nie robi się zwrotu jak towar jest niezgodny z opisem, składasz reklamację i najlepiej przez otwarcie dyskusji, masz tam pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
tak po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca koszt odesłania.
Z tym zwrotem kosztów odesłania jest mały wyjątek.
Jak klient zgłosi reklamację i sprzedawca zaoferuje, że sam odbierze towar (zamówi kuriera, sam przyjedzie czy kogoś wyśle itp, bez kosztów dla klienta), a mimo tego klient sam odeśle produkt na własny koszt, to wtedy nie przysługuje mu zwrot kosztów odesłania (jest to koszt poniesiony dobrowolnie przez kupującego).
nie według ustawy zwrot leży po stronie kupującego zawsze