Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący złożył u nas zamówienie 11.03 (poniedziałek), metoda dostawy One Kurier. Paczka została przez nas nadana w automacie tego samego dnia i również tego samego dnia została odebrana z automatu przez kuriera. Do dnia następnego (12.03, wtorek) lawirowała między sortowniami i w jednej z nich została. Od 12.03 status paczki nie uległ żadnej zmianie, a dzisiaj mamy już 15.03. Wczoraj (14.03, czwartek), kupujący zgłosił zwrot towaru i jako powód podał, że przesyłka nie dotarła na czas - całkowicie zrozumiałe, bo paczka we wtorek powinna być już u klienta. Natomiast:
1) Nie chcemy, żeby klient musiał czekać nie wiadomo ile na zwrot wpłaty za towar, którego nigdy nie otrzymał,
2) Jednocześnie, my tego towaru też nie mamy, chcielibyśmy uniknąć sytuacji, w której zwracamy klientowi pieniądze, a przesyłka w końcu ruszy i zostanie dostarczona do kupującego, po tym jak otrzymał zwrot wpłaty;
3) Czy możemy zrobić coś, żebyśmy nie ponosili kosztów związanych chociażby z wysyłką?
Dzwoniliśmy na infolinię Allegro One, konsultanci oczywiście zajęci, "proszę dzwonić później".
Jakieś sugestie, co możemy zrobić, oprócz prób dodzwonienia się na infolinię?
Numer przesyłki: A000HJJT47
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@MOTO-LECH bardzo mi przykro, ale jedyne co mogę Ci polecić w tej sytuacji to złożenie do nas reklamacji w sprawie kosztów tej przesyłki. Jeżeli chodzi natomiast o opóźnienie, niestety nie możemy obiecać Ci konkretnej daty dostawy, ale możesz zgłosić nam dyspozycję zwrotu paczki jeśli kupujący zrezygnował już z tego zakupu.
W jaki sposób mogę zgłosić taką dyspozycję?
@MOTO-LECH możesz złożyć ją tutaj, a ja przekażę ją do kogo trzeba 🙂
W takim razie chciałabym złożyć dyspozycję zwrotu paczki do nas 🙂
@MOTO-LECH w porządku, dziękuję i już działam.
Jeszcze jedno pytanie: czy jeżeli teraz złożę reklamację z powodu niewykonania usługi w terminie i zostanie ona z jakiegoś powodu odrzucona, to czy na ten sam numer przesyłki będzie można złożyć reklamację drugi raz, np po upływie 30 dni od nadania przesyłki, kiedy będzie można ją uznać za zaginioną i wówczas podać to jako powód tej drugiej reklamacji? Czy jest jakiś limit, np jedna reklamacja na jeden numer przesyłki? Oczywiście w wypadku jeżeli ta przesyłka do nas nie wróci.
@MOTO-LECH Tak, możesz złożyć dwie reklamacje na tę samą przesyłkę. Natomiast sugeruję, abyś wstrzymał się z reklamacją do momentu, aż paczka zostanie doręczona lub uznana za zaginioną.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mam taką samą sytuację tylko dotyczy DPD, nie One. Paczka nadana 20.08 i ślad po niej zaginął. Kupujący zgłosił zwrot, bo "nie dotarł na czas" i oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Reklamację na zaginioną paczkę można złożyć po 30 dniach od nadania, jak rozwiązać kwestię zwrotu?
@Health___Beauty jeśli przesyłka była rozliczana z Allegro niezbędne jest pełnomocnictwo. W innym przypadku reklamację należy złożyć bezpośrednio u przewoźnika. W trakcie wyjaśniania sprawy z kupującym warto pamiętać, że sprzedający ponosi odpowiedzialność za przesyłkę do momentu jej odebrania.
@RaBarbar_ka Ja wszystko wiem tylko kwestia jest taka, że 30 od nadania minie 20.09. Kupujący zwrot zgłosił dziś. Więc środki trzeba mu zwrócić do 10.09. Teoretycznie może być tak, że ja mu zwrócę środki dziś a paczka zostanie jutro/pojutrze/za tydzień dostarczona. I jak to ugryźć? Co innego gdyby kupujący był normalnym człowiekiem, zrozumiał sytuacje i poczekał do tego 20.09 ale pan jest wyjątkowo chamski i roszczeniowy (już pomijam fakt że konto jest zarejestrowane na kobietę, pisze z niego mężczyzna a wg waszych konsultantów nie ma w tym nic niezgodnego z regulaminem - jak widać są równi i równiejsi).