Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mój klient najpierw kupił a później zwrócił towar za pośrednictwem automatu paczkowego allegro one box. W systemie w zakładce zwroty widzę, że paczka zwrotna dotarła do 'mojego' paczkomatu, ale nie dostałem żadnego powiadomienia (dzisiaj sam to zauważyłem) ani żadnych danych do odbioru tej paczki czy to w systemie, mailu czy na telefon. Jak mam odebrać paczkę? Proszę o PILNĄ odpowiedź
@AMAZA2022 Prosimy o podane numeru tej przesyłki.
Nie wiem co to jest za nr, nigdzie nie ma takiego opisu "numer przesyłki". Znalazłem tylko metoda dostawy Allegro: ALE0000942C8E42
@AMAZA2022 Sprawdzamy co się stało. Będziemy się w tej sprawie kontaktować z klientem mailowo.
Kontaktowaliśmy się z klientką- przesłała towar do nas (zwrot) a towar wrócił do niej (zamiast do nas). Tu chodzi również o to, że my nie wiemy jak obsługiwać zwroty przez allegro paczkomat one box, skoro nie dostajemy żadnych informacji o pojawieniu się przesyłki oraz informacji jak ją odebrać? Poproszę o takie informacje
Proszę o odpowiedź
@AMAZA2022 wciąż wyjaśniamy sprawę tego zwrotu i jesteśmy w kontakcie z kupującą. W tej chwili czekamy na jej odpowiedź, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Cześć,
1. Czy już coś wiadomo odnośnie tego zwrotu?
2. Druga sprawa- jak Sprzedający ma śledzić przesyłkę zwrotną od klienta? Jakie dostaje powiadomienia? Cały czas czekam na odpowiedź i na te pytania
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Oczekuję na odpowiedź już 9ty dzień...
Dzień dobry, sprawa zgłoszona w dniu 5-06-2023 i nadal brak odpowiedzi. To trochę niepoważne @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AMAZA2022 przepraszam, że musisz tyle czekać, ale kluczowe są tutaj informacje od kupującej, dlatego ponownie zwróciliśmy się do niej w tej sprawie.
@AMAZA2022 Nie otrzymaliśmy od klientki wiadomości zwrotnej, ponowimy próbę kontaktu.
_HolaOla_ pytanie czy zwlekanie ponad miesiąc z rozwiązaniem sprawy świadczy źle o Was jako allegro czy o mnie jako o Sprzedającym? Przecież taką sprawę można wyjaśnić jednym telefonem. Czy Allegro daje gwarancję czasową rozpatrywania spraw? Dodatkowo gwarancję czasu w problemach. przesyłką OneBox? Nie mam ani swojego towaru ani kupujący nie ma swoich pieniędzy. Oczekuję od Was KONKRETNEJ odpowiedzi
@AMAZA2022, czy udało się tę sprawę rozwiązać? Właśnie odesłałem paczkę sprzedającemu i – ku mojemu zdziwieniu – nie mam nawet możliwości jej śledzenia 😮 Trochę ten OneBox biednie wygląda, numeru przesyłki nie ma ani na parcelasapps, ani na stronce UPSu 😞
Tam możesz nie zobaczyć do czasu dopóki sprzedajacy nie potwierdzi odbioru.
@vegeta391niestety, brak odpowiedzi ze strony allegro
@AMAZA2022 ponownie wyjaśniałam sprawę tego zwrotu i z naszych danych wynika, że po dwukrotnej próbnie dostarczenia na wskazany adres, paczka wróciła do nadawcy. Kupująca nie odpisuje na nasze wiadomości, więc w tej sytuacji nie powinieneś zwracać pieniędzy za ten przedmiot, bo przesyłka wróciła do kupującej.
@_HolaOla_ rozumiem, załóżmy, że przyjmujemy takie rozwiązanie. Pozostaje pytanie o komunikację zwrotów do Sprzedających- dlaczego nie otrzymaliśmy żadnej informacji o tym, że Kupująca postanowiła zwrócić produkt oraz że został on nadany w paczkomacie onebox? Błąd systemu czy brak takiej funkcjonalności?
Tam często nie wiadomo gdzie jest przesyłka, brak informacji i dla kupującego i dla sprzedającego, może jednak @Allegro_One coś powie.