Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Zamówiłem towar, płatność poprzez Allegro Pay Business. Towar zwróciłem (nawet nie rozpakowany) ponieważ okazało się, że muszę zamówić co innego. Sprzedawcy przyjęli zwrot, poczekałem 14 dni, ale pieniądze nie zostały zwrócone. W międzyczasie opłaciłem Pay Business ponieważ kończył się termin. Sprzedający twierdzą, że zwrócili pieniądze do PragmaGO. Czy jest możliwość weryfikacji i ustalenia kiedy i na jakie konto otrzymam zwrot? Pozdrawiam.
@kolczkuba Podaj mi proszę numery zamówień, o które chodzi.
Numery zamówień:
7a62a0f3-9d2c-11ee-8857-836eb230191d
7a62a0f1-9d2c-11ee-8857-836eb230191d
@kolczkuba dziękuję. Konsultuję Twoją płatność z zespołem PragmaGo, który realizuje je w ramach Allegro Pay Business, więc wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
W przypadku zamówienia
7a62a0f3-9d2c-11ee-8857-836eb230191d
zwrot środków właśnie otrzymałem bezpośrednio od sprzedawcy na konto, więc to zamówienie można uznać za zamknięte.
@kolczkuba w takim razie wszystko załatwione 🙂
Niestety pod znakiem zapytania stoi jeszcze zamówienie o numerze:
7a62a0f1-9d2c-11ee-8857-836eb230191d
@kolczkuba wyjaśniamy to, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać w tym wątku.
Dostałem od sprzedającego potwierdzenie zrealizowania przelewu do PRAGMAGO. Jeśli pozwoli to przyspieszyć zwrot środków do mnie to wyślę je do Was w wiadomości prywatnej.
@kolczkuba Nie, raczej nie pozwoli to na przyspieszenie zwrotu, ale podeślij nam proszę je na adres spolecznosc@allegro.pl (wraz z linkiem do tego wątku), a skonsultujemy z PragmaGo jego status.
Wysłane.
Dzięki.
@kolczkuba dzięki za ten dokument, ale to potwierdzenie dotyczy przelewu otrzymanego, czyli od PragmaGo do sprzedającego. Posiadasz potwierdzenie przelewu od sprzedającego dla PragmaGo?
Rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi. Ale w tytule transakcji jest zwrot i data przelewu 22.01. Wobec tego wychodzi na to, że PRAGMA przelała z powrotem pieniądze na konto sprzedawcy i to on je powinien zwrócić mi. Zgadza się?
@kolczkuba Tak, dokładnie tak, więc najlepiej by było, gdybyś skontaktował się jeszcze raz ze sprzedającym.
Okej, działam.
Dzięki za czujność.
Niestety chyba się nie dogadam z tym sprzedającym bez Waszej pomocy. Stwierdził, że postąpił zgodnie z wytycznymi infolinii przelewając środki do PragmaGO. Podesłałem mu link do tego tematu, ale on posiłkuje się wyłącznie infolinią. Przedwczoraj zapytałem jak postępy w sprawie. Niestety do teraz brak odzewu. Nie ukrywam, że trochę mnie już irytuje czekanie. Mija 6 tydzień od zwrotu towaru. Mam otwarty spór, może czas, żeby wezwać Allegro do sporu? Tylko czy będą wiedzieć o co chodzi? Korespondencję prowadziłem we wiadomości prywatnej (na allegro). Nie wiem czy do niego też macie wgląd. Proszę o poradę. Pozdrawiam, Kuba.