anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Pay Business

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Cześć. Zamówiłem towar, płatność poprzez Allegro Pay Business. Towar zwróciłem (nawet nie rozpakowany) ponieważ okazało się, że muszę zamówić co innego. Sprzedawcy przyjęli zwrot, poczekałem 14 dni, ale pieniądze nie zostały zwrócone. W międzyczasie opłaciłem Pay Business ponieważ kończył się termin. Sprzedający twierdzą, że zwrócili pieniądze do PragmaGO. Czy jest możliwość weryfikacji i ustalenia kiedy i na jakie konto otrzymam zwrot? Pozdrawiam.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba Podaj mi proszę numery zamówień, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Numery zamówień:

7a62a0f3-9d2c-11ee-8857-836eb230191d

7a62a0f1-9d2c-11ee-8857-836eb230191d

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba dziękuję. Konsultuję Twoją płatność z zespołem PragmaGo, który realizuje je w ramach Allegro Pay Business, więc wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

W przypadku zamówienia

7a62a0f3-9d2c-11ee-8857-836eb230191d

zwrot środków właśnie otrzymałem bezpośrednio od sprzedawcy na konto, więc to zamówienie można uznać za zamknięte. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba w takim razie wszystko załatwione 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Niestety pod znakiem zapytania stoi jeszcze zamówienie o numerze:

7a62a0f1-9d2c-11ee-8857-836eb230191d

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba wyjaśniamy to, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać w tym wątku. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Dostałem od sprzedającego potwierdzenie zrealizowania przelewu do PRAGMAGO. Jeśli pozwoli to przyspieszyć zwrot środków do mnie to wyślę je do Was w wiadomości prywatnej. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba Nie, raczej nie pozwoli to na przyspieszenie zwrotu, ale podeślij nam proszę je na adres spolecznosc@allegro.pl (wraz z linkiem do tego wątku), a skonsultujemy z PragmaGo jego status. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Wysłane.

Dzięki. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba dzięki za ten dokument, ale to potwierdzenie dotyczy przelewu otrzymanego, czyli od PragmaGo do sprzedającego. Posiadasz potwierdzenie przelewu od sprzedającego dla PragmaGo? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi. Ale w tytule transakcji jest zwrot i data przelewu 22.01. Wobec tego wychodzi na to, że PRAGMA przelała z powrotem pieniądze na konto sprzedawcy i to on je powinien zwrócić mi. Zgadza się? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kolczkuba Tak, dokładnie tak, więc najlepiej by było, gdybyś skontaktował się jeszcze raz ze sprzedającym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Okej, działam.

 

Dzięki za czujność. 

oznacz moderatorów

kolczkuba
#8 Zapaleniec#

Niestety chyba się nie dogadam z tym sprzedającym bez Waszej pomocy. Stwierdził, że postąpił zgodnie z wytycznymi infolinii przelewając środki do PragmaGO. Podesłałem mu link do tego tematu, ale on posiłkuje się wyłącznie infolinią. Przedwczoraj zapytałem jak postępy w sprawie. Niestety do teraz brak odzewu. Nie ukrywam, że trochę mnie już irytuje czekanie. Mija 6 tydzień od zwrotu towaru. Mam otwarty spór, może czas, żeby wezwać Allegro do sporu? Tylko czy będą wiedzieć o co chodzi? Korespondencję prowadziłem we wiadomości prywatnej (na allegro). Nie wiem czy do niego też macie wgląd. Proszę o poradę. Pozdrawiam, Kuba. 

oznacz moderatorów