Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
allegro anulowało mi wszystkie przelewy w koronach czeskich, czekam już 1,5 miesiąca aż wypłacą korony, dzisiaj patrze że przelew znowu jest anulowany. Przy pierwszym przelewie zrobiłem zgłoszenie, miesiąc czasu i cisza ze strony allegro. czy macie podobnie?
Też nie mogę wypłacić koron czeskich.
Zapytałam na czacie o co chodzi i odpisali mi : "
Sprawa będzie wymagała głębszej konsultacji .W związku z tym wrócę do Państwa z informacjami w wiadomości mailowej.
Marcin [edycja]| 18:42".
Chyba Allegro przetrzymuje pieniądze. Może wymyślili, że będą zarabiać na overnightach? Albo na kursach? Sama nie wiem co o tym myśleć ... chyba nie opłaca się sprzedawać w Czechach.
to mają z góry przyszykowaną odpowiedź na zasadzie kopiuj wklej... - czyli dobrze wiedzą co się dzieje....daje im czas do 14 sierpnia - to i tak bardzo dlugi okres, jak nie wypłaca pieniędzy to wycofuje wszystko z allegro cz - bo kto chce sprzedawać i nie widzieć swoich pieniędzy na swoim koncie??? 😞
Tia, wypłata TWOICH pieniędzy wymaga głębszej konsultacji... Piekło zamarzło...
@plasticmetal Twoja sprawa jest już konsultowana z operatorem płatności. Widzę korespondencję mailową na ten temat. Poczekaj na odpowiedź konsultanta.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cóż, dzisiaj jest 1 sierpnia, rano zobaczyłem że moje korony zostały wypłacone, po 2 godzinach z powrotem wróciły do allegro.... powód ten co zawsze a więc anulowanie tranzakcji.
To prawdziwy Czeski Film - nikt nic nie wie, zgłoszenie jest otwarte, 2 tygodnie mijają ( a to jest drugie zgłoszenie, o pierwszym zgłoszeniu już wszyscy zapomnieli)
Przychodzi czas że będę potrzebować koron czeskich i
1. nie dość że straciłem na niekorzystnym kursie w momencie sprzedaży pieniądze.
2. to teraz stracę znowu bo będę musiał zakupić korony mimo że mam je na allegro.
Nie rozumiem , jak można przez tak długi czas nie poinformować o powodzie takiego stanu rzeczy, różnie może być, ale trzeba się jakoś określić, nawet chociażby tak:
Słuchaj, przez przypadek wydaliśmy twoje korony na zabawę przez przypadek, ale oddamy ci jak uzbieramy .... 🙂
Allegro ma kure, kura jest w kurniku i znowi jaja, w zamian za te jaja nie dostaje nic, ani wody, ani jedzenia, nie ma nawet jaj --- pytanie jest, ile czasu jeszcze tak ta kura będzie znosić te jaja?
@plasticmetal przykro mi, że to trwa tak długo. Wyjaśnialiśmy ten problem z operatorem płatności, poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie, abyś wiedział na jakim etapie jesteśmy.
Mam nadzieję, że wkrótce ten problem zostanie rozwiązany.
Cóż, bo wielu bojach, otrzymałem wkońcu odpowiedż że był niepoprawny numer Swift, jednak wcześniejszy Swift był uzyskany ze strony banku a pozatym był przelew weryfikacyjny który przebiegł pomyślnie. Cóż już niedługo 14 sierpnia się dowiemy. Tymczasem aby dowiedzieć się o tak błachej rzeczy jak to że jest niepoprawny numer Swift , potrzeba było 2 zgłoszeń, 5 rozmów z konsultantami i rozpoczęciem tego tematu w tym miejscu.
@plasticmetal Allegro.cz odpuściliśmy sobie po jednej małej transakcji, dopłata do paczki wielkości pudełka od smartfona, prowizja z kosmosu...
Mamy podobny problem z koronami plus od kilku dni nie wypałaca złotówek z payu, gdzie z przelewami24 nie ma problemu jeżeli o wypłaty chodzi. Problem zgłaszany na czacie kilka raz i wciąż odpowiedź, że wymaga głębszej konsultacji. Mam zablokowane środki, którymi muszę obracać i żadnej infomacji dlaczego i kiedy problem będzie rozwiązany. Dostaję również maile, że wystawiona została faktura na koncie, które zostało wypowiedziane i usunięte kilka miesięcy temu - jak to możliwe? Żadnej odpowiedzi ze strony Allegro również w tej sprawie. Jeżeli macie jakieś błędy systemowe czy techniczne to chociaż poinformujcie o tym.
@nat_not @la_nika czy ktoś może nam pomóc? Niestety pomoc Allegro milczy w tej sprawie. Czat zajęty, telefony mówią "przekażemy sprawę do odpowiedniego działu..." i na tym kończy się kontakt. Na dalsze zapytania nikt nie odpisuje. To przestaje być zabawne. Każdy z nas ma zobowiązania i musi środkami obracać.
@cyberazor87 Widzę, że otrzymałeś już odpowiedź w tej kwestii drogą mailową. Doradca wskazał, abyś w tej sprawie skontaktował się z operatorem płatności PayU.