Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.
@pianootaku Kupon został przyznany 🙂 Jest już widoczny na Twoim koncie. Możesz go wykorzystać przy następnych zakupach z płatnością Allegro Pay.
Dzień dobry. W dniu dzisiejszym pojawił mi się baner, że mam kupon 100 zł do wykorzystania, wystarczy tylko aktywować usługę Allegro Pay do 30 listopada. Allegro Pay zostało aktywowane, jednak kuponu brak. Dlaczego?
Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?
Tam chyba był jeszcze jakis wymóg zrobienia pierwszych zakupów i kupon dopiero po nich powinien być. A nawet wtedy jest tu sporo postów, gdzie ludzie dostają dopiero po napisaniu na forum.
@gwozdyczek27 skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie, przez ten formularz.
Dziękuję za link. Zgłosiłam problem i teraz czekam na zwrotnego e-maila. Pozdrawiam
@Sa_nova Napisałam przez wskazany formularz (zgłoszenie 55350163), ale w dalszym ciągu nie mam kuponu, ani informacji w sprawie jego braku. Czy problem zostanie rozwiązany?
@gwozdyczek27 kupon jest już na Twoim koncie 🙂 Będzie ważny przez 14 dni.
@la_nika Potwierdzam, kupon się właśnie pojawił 🙂 bardzo dziękuję za pomoc ❤️
@gwozdyczek27 do usług! Miłego wieczoru 🤗
Witam.
U mnie ten sam problem. Brak kuponu. Dokonałem zakupu i nigdzie się ten kupon nie pojawił, zatem całkowicie zrezygnowałem z zakupu i oddałem towar. Czekam na decyzję sprzedawcy i zwrot pieniędzy do allegro pay.
Witam mam ten sam problem.
@Client:139182531 widzę, że miałeś przyznane dwa kupony w ramach Allegro Pay, na łączną kwotę 100zł. Wykorzystałeś je 17.11
U mnie ten sam problem
@Client:103467797 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Client:103467797 Kupon jutro pojawi się na Twoim koncie i będzie ważny przez 2 tygodnie.
Aktywowałam allegro pay i nie dostałam kuponu 100 zł. Kiedy go otrzymam?
Musisz zrobić zakup z allegro pay. Dostaniesz.
Niestety przy próbie zakupu nie pokazuje sie ten kupon.
@Client:107570452 widzę, że kupon na 50zł jest już aktywny na Twoim koncie. Sprawdź ponownie 🙂