anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu 100 zł za AKTYWACJE Allegro Pay

nurse
#7 Wielbiciel

Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.

oznacz moderatorów
300 ODPOWIEDZI 300

Bbronczyk
#2 Obserwator

Witam! Mam ten sam problem,zacheciłem się klikajac w obrazek na glownej "Zarejestruj sie w allegro pay i odbierz kupon 100zł". Wszystko przebiegło pomyślnie ale kuponu nie widze. Czy trzeba najpierw zrobić jakieś zakupy i sie go dostaje?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Bbronczyk Okej. Weryfikuję sprawę 😉 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Bbronczyk Kupon jest już na Twoim koncie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pianootaku
#7 Wielbiciel

5 dni widzialem notatke, ze jak do konca listopada aktywuje Allegro Pay to otrzymam kupon 100zl. Aktywowalem Allegro Pay 5 dni temu i wykonalem pierwsze zakupy z Allegro Pay za 90 zl. Ale nadal sie jeszcze nie pojawil kupon u mnie.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pianootaku Weryfikuję sprawę. Wrócę z odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pianootaku Kupon został przyznany 🙂 Jest już widoczny na Twoim koncie. Możesz go wykorzystać przy następnych zakupach z płatnością Allegro Pay. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gwozdyczek27
#8 Zapaleniec

Dzień dobry. W dniu dzisiejszym pojawił mi się baner, że mam kupon 100 zł do wykorzystania, wystarczy tylko aktywować usługę Allegro Pay do 30 listopada. Allegro Pay zostało aktywowane, jednak kuponu brak. Dlaczego?

oznacz moderatorów

gwozdyczek27
#8 Zapaleniec

Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Tam chyba był jeszcze jakis wymóg zrobienia pierwszych zakupów i kupon dopiero po nich powinien być. A nawet wtedy jest tu sporo postów, gdzie ludzie dostają dopiero po napisaniu na forum.

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@gwozdyczek27 skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie, przez ten formularz

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gwozdyczek27
#8 Zapaleniec

Dziękuję za link. Zgłosiłam problem i teraz czekam na zwrotnego e-maila. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

gwozdyczek27
#8 Zapaleniec

@Sa_nova  Napisałam przez wskazany formularz (zgłoszenie  55350163), ale w dalszym ciągu nie mam kuponu, ani informacji w sprawie jego braku. Czy problem zostanie rozwiązany?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@gwozdyczek27 kupon jest już na Twoim koncie 🙂 Będzie ważny przez 14 dni. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gwozdyczek27
#8 Zapaleniec

@la_nika Potwierdzam, kupon się właśnie pojawił 🙂 bardzo dziękuję za pomoc ❤️

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@gwozdyczek27 do usług! Miłego wieczoru 🤗

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:105158378
#7 Wielbiciel

Witam.

U mnie ten sam problem. Brak kuponu. Dokonałem zakupu i nigdzie się ten kupon nie pojawił, zatem całkowicie zrezygnowałem z zakupu i oddałem towar. Czekam na decyzję sprzedawcy i zwrot pieniędzy do allegro pay.

oznacz moderatorów

Client:139182531
#7 Wielbiciel

Witam mam ten sam problem.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:139182531 widzę, że miałeś przyznane dwa kupony w ramach Allegro Pay, na łączną kwotę 100zł. Wykorzystałeś je 17.11

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Krauzer5656
#7 Wielbiciel

Minęły 2 dni  robocze i niestety na moim koncie nie pojawił się kupon 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Krauzer5656 konsultuję brak kuponu i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów