Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.
@Client:134986246 Otrzymałaś kupon 1 listopada.
Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł. Prosiłbym o sprawdzenie.
@Mathew2322 Kupon jest już na Twoim koncie.
Witam. Aktywowałam uslugę Peo Pay a nadal nie mam bonu na 100 zł. Dlaczego??
@Client:139147228 napisz proszę, kiedy aktywowałaś Allegro Pay.
30 listopada
@Client:139147228 ok, dziękuję! Kupon jest już na Twoim koncie.
Witam.
Aktywowałam Allegro Pay a nie otrzymałam kuponu 100 zł mimo zakupu według regulaminu i minął już przeszło tydzień
Cześć @millodesign! Kupon jest na Twoim koncie 🙂
Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.
@rokfol kupon jest już na Twoim koncie. 😊
Witam,
aktywowałem allegro pay, a kuponu również brak.
@mesio.m Kiedy aktywowałeś usługę?
Ja rowniez dokonalem zakupu minely 2 dni robocze i nie mam kuponu
Cześć @Client:47725853, poprosiłem odpowiedni dział o zweryfikowanie Twojej sprawy.
@Client:47725853 Podaj proszę datę aktywacji Allegro Pay.
30/11
@Client:47725853 dzięki, już to weryfikuję 🙂
@Syrena_zT Dzień dobry, napisałam tutaj post 30/11 i nadal nie dostałam odpowiedzi. Aktywowałam to allegro pay zgodnie z warunkami promocji oraz w terminie a kuponu brak 😅
Cześć @agatkaistasiu, bardzo przepraszamy.
Poprosiłem odpowiedni dział o zweryfikowanie przyczyny, wrócę do tego wątku jak tylko otrzymam odpowiedź 🙂