Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zmieniałem maila. Aktualnie dostaje maile dotyczące zamówień na 2 różne maile choć w ustawieniach jest zaktualizowany mail. Co mam zrobić aby dostawać maile tylko na zaktualizowany mail?
pozdrawiam
@NowAnimation Które dokładnie powiadomienia przychodzą na stary aders mailowy?
np. powiadomienie dotyczące tego, że napisałem na allegro gadane.
Na bieżąco usuwam wiadomości. Inne też były doublowane.
Teraz dostałem tylko na prawidłowego maila o odpisaniu na moją wiadomość na allegro gadane. Może już będzie ok
@NowAnimation Jeśli jednak problem się powtórzy, daj znać.
Mam dosyć podobny problem. Mój mail, wpisany na Allegro jako pierwszy kontaktowy z końcem miesiąca przestanie być aktualny. Chciałem wpisać nowy, niestety system mi odmawia bo podawany przeze mnie adres w tej chwili figuruje jako dodatkowy... Jak to zrobić aby aktualny stał się tylko ten drugi, dodatkowy adres, a ten pierwszy został definitywnie wykasowany?
@MarcinJerzyEck Najpierw usuń adres z tej zakładki, a następnie wpisz go jako e-mail tutaj.
Nie dało to to pożądanego efektu. Próba skasowania starego adresu prowadzi do prośby o wpisanie nowego. A kiedy usiłuje to zrobić, to dostaję odpowiedź, że ten e-mail już istnieje. Oczywiście, że istnieje, bo wpisałem go dawno temu jako awaryjny. Tymczasowo zmieniłem główny adres na taki, z którego w zasadzie nie korzystam. Dążyłbym jednak do tego, aby moim głównym adresem był ten, który dotychczas był adresem dodatkowym czy awaryjnym. Dokładniej było to : mojeimię@mojenazwisko.pl
@MarcinJerzyEck, spróbuj najpierw usunąć adres dodatkowy, a następnie ten, który niedługo przestanie być nieaktualny - wtedy powinieneś móc wpisać dodatkowy jako główny.
Dziękuję, ale nie jestem w stanie znaleźć sposobu na skasowanie tego dodatkowego adresu. Czy PT. Moderatorka nie mogła by tego zrobić "odgórnie"?
@MarcinJerzyEck, niestety nie możemy usunąć tego adresu - musisz to zrobić samodzielnie w tej zakładce.
Z kolei tu zmienisz nieaktualny adres mejlowy przypisany do konta.
Jeżeli adres mejlowy jest zajęty (np. kiedyś został użyty), możemy go uwolnić z naszej bazy danych.
Dziękuję @nat_not