Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@karlanb26 niestety Twoja umowa z instytucją finansującą nie ma nic wspólnego z transakcją kupna . Najlepiej zadłużenie ureguluj , a o towar upominaj się u sprzedawcy .
@karlanb26 tak jak napisał @mdrogeria jeżeli nie opłacisz zamówienia z Allegro Pay na czas, zostaną naliczone odsetki. Napisz proszę coś więcej na temat tego zamówienia. Możesz podać jego numer? Sprzedającemu możesz założyć dyskusję i w niej po 24h poprosić o naszą pomoc. Nie martw się, zakupy na Allegro są bezpieczne i wyjaśnimy tą sytuację.
Sprzedajacy wysłał mi druk ze wrócił środki za rozbijak do mięsa 34.98 a w allegro pay nie ma tej kwoty, ja musialam dzis to uregulować CHOCIAZ NIE DOSTALAM TEJ RZECZY. i ja i sprzedajacy zapłaciliśmy za to, on w ramach zwrotu, ja bo wisialomi to jako zadluzenie. Proszę o zwrot tych środków 34.98 bo do tej pory kupowalam bardzo duzo i wszystko na czas opalcone, a tu za cos czego nie dostałam musialam zapłacić mimo iz sprzedający wrócił tą kwotę.
d099e785-94c8-11ec-a429-755752d086de
Prosze, to nr zamowienia. Sprzedajacy supersprzedaz wyslal zwrot 34.98 za to na pay a ja i tak musialam to opłacić. Prosze o wyjasnienie
@karlanb26 powinieneś mieć nadpłatę na allegro pay. Uzupełnij konto do zwrotu nadpłaty i po krzyku.
@karlanb26 sprawdziłam to i sprzedający zwrócił wpłatę 24.02.2022 r. natomiat Ty spłaciłaś to zamówienie wczoraj. W tej sytuacji na Twoim koncie Allegro Pay powstała nadpłata. Wyjaśniam to jeszcze z zespołem Allegro Pay, poproszę o informację czy masz uzupełnione konto bankowe w panelu Allegro Pay w części "zarządzanie naspłatami" (po rozwinięciu menu "opcje')?
@karlanb26 wracam z informacjami na ten temat. Zwrot wpłaty od sprzedającego zaksięgował się na Twoim rachunku Allegro Pay. W lutym pojawiły się trzy zwroty od sprzedających i pozostała kwota do spłaty - 34,98 zł. Zbieg okoliczności sprawił, że ta kwota przypomina cenę produktu, który nie został do Ciebie wysłany - 35,99 zł, ale ten zwrot zaksięgował się i wszystko wygląda poprawnie. Gdybyś miała pytania lub coś się dalej nie zgadzało w wyliczeniach, daj proszę znać!
Zaraz sprawdzę czy mam podane konto. Serdecznie dziękuję za pomoc
Mam uzupelniony nr konta bankowego
Tak. Ale nadal nie dostalam zwrotu tych środków
@karlanb26 Poprosiłam o sprawdzenie. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj.
@karlanb26 Dostałam informację, że wysłaliśmy do Ciebie maila w tej sprawie.
Nic nie otrzymałam, ani maila ani zwrotu pieniędzy. Proszę o jak najszybsze i definitywne rozwiązanie mojej sprawy u zwrot środków.
@karlanb26 otrzymałaś od nas wiadomość e-mail 9 kwietnia o 20:38 możesz go odnaleźć na skrzynce po numerze sprawy (22598522). Aby udzielić Ci szczegółowych informacji konieczna jest weryfikacja telefoniczna, dlatego bardzo proszę odpisz na naszą wiadomość e-mail.
@karlanb26 Otwórz dyskusję z sprzedającym, tam domagaj się towaru albo zwrotu środków: https://allegro.pl/dyskusje/nowa a do tego czasu musisz spłacać zadłużenie, mogą Ci naliczyć odsetki jak nie będziesz spłacał.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – wyślemy Ci mejla z informacją o nadpłacie i linkiem do panelu Allegro Pay. Możesz tam podać numer rachunku, na który mamy przelać nadpłatę. Kolejne nadpłaty zwrócimy już automatycznie na rachunek, który wskażesz w panelu.