anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy miał ktos problem z odzyskaniem pieniedzy ?

Client:33603349
#7 Wielbiciel#

Witam . 

Mam pytanie czy ktoś z Was kupił ramki od " sprzedawcy " frame4photo ? 7 października kupiłem ramki przez allegro Pay.  Wszystko opłaciłem i po 2 tygodniach dostałem informację że ramki zostaną wysłane w innym terminie z powodu braku personelu ... pisałem i cały czas odpowiedź brzmiała że będą wysłane jak tylko personel będzie itd itp . Po ponad miesiąca czekania anulowałem kupno i zażądałem zwrot środków... czekam już około 4 tygodni i sprzedawca cały czas zwodzi i pisze ze zwrot środków będzie do końca tygodnia ... co mogę więcej z tym zrobić?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Trzeba takiemu sprzedawcy otworzyć dyskusję przez allegro ,to szybko rozjaśni mu umysł .

oznacz moderatorów

Client:33603349
#7 Wielbiciel#

Otworzyłem dyskuje , minęło 30 dni i jest napisane , dyskusja zamknięta,  rozwiązano... Napisałem też do allegro protect po tym odpisala z przeprosinami i tyle było kontaktu .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:33603349  A jak prowadzisz tą dyskusję ze sprzedającym? otwierasz dyskusję i zaraz zwróci:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:33603349
#7 Wielbiciel#

Jak zgłosiłem do allegro protect to były przeprosiny i tyle .. Gdy pisałem z zapytaniem kiedy dostanę zwrot w dyskusji otrzymywałem taka odpowiedź " Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe,  obsługa klienta " 

oznacz moderatorów