anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelew PAYU (tradycyjny) nie dotarł do sprzedającego, został wysłany z banku

MAMY ROZWIĄZANIE!
grzechuwi
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kilkanaście dni temu dokonałem płatności (przelew tradycyjny, PAY U) za dokonany zakup. Kontaktowałem się z bankiem - pieniądze zostały przekazane, w banku nie ma błędu. Nie mam możliwości , nigdzie, w żadnej zakładce allegro nie mogę znaleźć numeru konta i tytułu płatności, którą dokonałem, te dane nie wyświetlają się (chciałem sprawdzić, czy może pomyliłem nr konta lub tytuł płatności). Sprzedający również nie jest mi w stanie pomóc - nr konta firmowego jest inny. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzechuwi Sprawdź proszę korespondencję mailową związaną z tym zakupem. Tam powinieneś znaleźć informacje, których szukasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów