Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kilkanaście dni temu dokonałem płatności (przelew tradycyjny, PAY U) za dokonany zakup. Kontaktowałem się z bankiem - pieniądze zostały przekazane, w banku nie ma błędu. Nie mam możliwości , nigdzie, w żadnej zakładce allegro nie mogę znaleźć numeru konta i tytułu płatności, którą dokonałem, te dane nie wyświetlają się (chciałem sprawdzić, czy może pomyliłem nr konta lub tytuł płatności). Sprzedający również nie jest mi w stanie pomóc - nr konta firmowego jest inny. Co mam zrobić?
@grzechuwi Sprawdź proszę korespondencję mailową związaną z tym zakupem. Tam powinieneś znaleźć informacje, których szukasz.