Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:68375084 a jaka sposób płatność? I numer zamówienia to moderatorki to sprawdzą
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:68375084 podaj numer zamówienia. Sprawdzę co się stało 🙂
@Client:68375084 Z tego, co widzę, to płatność nie przeszła, stąd anulowanie zamówienia.
Tylko że 16 września zrobiłem przelew a 2 tyg później anulowali mi zamòwienie 97 coś zostało przelane mam potwierdzenie że pieniądze dotarły na konto allegro ,więc dlaczego mi anulowali
A skąd masz potwierdzenie że doszło do Allegro? wynikałoby że powinno się wówczas zaksięgować, wina Allegro czy operatora platności?
Z banku sprawdzili mi tak jakby nie doszło to pieniądze by wruciły przypominam że robiłem przelew tradycyjny czyli wypisywałem blankiet a kopie wypełnienia miałem pobrana także żadnej pomyłki tu nie ma
Ok, czyli minął czas na zaksięgowanie.
Zamówienie robiłem 15 września a przelew był zrobiony 16 września jak przelew przeszedł na konto allegro to był max 19 września a 2 października mi anulowali zamówienie to gdzie są moje pieniądze ?
Tylko że 16 września zrobiłem przelew a 2 tyg później anulowali mi zamówienie 97 coś zostało przelane mam potwierdzenie że pieniądze dotarły na konto allegro ,więc dlaczego mi anulowali
Jak i gdzie mogę złożyć reklamacje do allegro żeby mi oddali pieniądze
@Client:68375084 Operator platności powinien się z Tobą skontaktować w tej sprawie, także powinni Ci pomóc tam skąd wyszedł przelew.
No z banku pekao z żubrem było robione
Gdzie mogę złożyć reklamacje na allegro, bo chce odzyskać kase
może towar się skończył albo był niedostępny w hurtowniach
@Monika__L
1. Zamówienia anulują się po dwóch tygodniach z powodu braku płatności.
2. Skąd Allegro miałoby wiedzieć, ile towaru ma sprzedający?
3. Sprzedający nie ma możliwości anulowania zamówienia.
Prawda ale ja założyłam że tonsorzedajscy anulował zakup