anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nadal nie dostałam zwrotu pieniędzy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:105647479
#8 Zapaleniec#

Zwracałam pompę tydzień temu, w czwartek 7 grudnia dostałam informację że pompa dotarła do sprzedawcy i zwrot pieniędzy został wykonany. W dniu dzisiejszym 13 grudnia nadal nie mam pieniędzy. Co w takim wypadku. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105647479 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. Sprawdzę to. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:105647479
#8 Zapaleniec#

f9809460-8b97-11ee-813e-73c432d960d9

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105647479 sprawdziłam zwrot do tego zamówienia i sprzedający zlecił go 8.12.2023 w naszym systemie zaksięgował się poprawnie. Sprawdź proszę czy nie masz go na koncie przypisanym do BLIKa, jeśli go nie będzie, daj znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwroty, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:105647479
#8 Zapaleniec#

Poprosiłabym o potwierdzenie zwrotu. 

oznacz moderatorów
Client:105647479
#8 Zapaleniec#

Właśnie przed momentem przelew doszedł, więc wszystko jest w porządku. Dziękuję za pomoc, kontakt. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów