Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracałam pompę tydzień temu, w czwartek 7 grudnia dostałam informację że pompa dotarła do sprzedawcy i zwrot pieniędzy został wykonany. W dniu dzisiejszym 13 grudnia nadal nie mam pieniędzy. Co w takim wypadku.
@Client:105647479 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. Sprawdzę to.
f9809460-8b97-11ee-813e-73c432d960d9
@Client:105647479 sprawdziłam zwrot do tego zamówienia i sprzedający zlecił go 8.12.2023 w naszym systemie zaksięgował się poprawnie. Sprawdź proszę czy nie masz go na koncie przypisanym do BLIKa, jeśli go nie będzie, daj znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwroty, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem.
Poprosiłabym o potwierdzenie zwrotu.
Właśnie przed momentem przelew doszedł, więc wszystko jest w porządku. Dziękuję za pomoc, kontakt. Pozdrawiam