Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy komus rowniez allegro pay naliczylo kwote zakupu podwojnie?
Kupilam jedna sztuke towaru, na fakturze jedna, w moich zakupach jedna, a w allegro pay - do zaplaty za dwie. Dopiero zaczelam korzystac z tej uslugi i szczerze -- juz widze, ze raczej nie skorzystam ponownie.
@czeski__film Jeśli masz dwie sztuki do spłaty, to musiałaś kupić dwie. Wyjaśnij to bezpośrednio z Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
@czeski__film Konsultuję tę sprawę. Gdy uzyskam więcej informacji, odezwę się ponownie.
@czeski__film Naliczona kwota to koszt przedmiotu i usługi Allegro Smart!, którą wykupiłaś. Nie jest to błąd.
Super! Bardzo dziekuje za sprawdzenie.
Mam jednak zastrzezenie - absolutnie nigdzie nie ma takiej informacji. Zakup przedmiotu to osobna sprawa, a zakup uslugi to co innego. Poniewaz przedmiot kosztowal tyle samo co Smart, w Allegro Pay pojawia mi sie podwojna kwota za przedmiot. Gdyby bylo to wyszczegolnione to w ogole nie byloby problemu. Taka sugestia od osoby, ktora na co dzien zajmuje sie UX.