Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego usługa Allegro Pay Business jest niedostępna? Mam doładowane środki, nie zalegam nic w " rachunkach" z allegro. Ponadto próbowałam czyszczenia haseł, kart intognito itp.
@Eckertas Twoje konto firmowe nie jest zweryfikowane, dokończ weryfikację (sprawdź zakładkę Moja sprzedaż). W razie problemów napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Jestem tylko kupującym, usługa działała bez zarzutu, problem występuje od kilku dni
@Eckertas Masz konto firmowe, dlatego korzystasz z Allegro Pay Business, a nie zwykłego Allegro Pay. Żeby skorzystać z Allegro Pay Business dla kont firmowych musisz zweryfikować swoje konto firmowe.
Witaj,
Czy jest jakiś sposób, żeby włączyć usługę APB dla konta firmowego, które zostało zarejestrowane 5 lat temu? Nie mogę skorzystać z Allegro Pay Business, ponieważ jak się dowiedziałam od boota Aliny, mam za krótką historię zakupów na tym koncie. Faktycznie, do tej pory zakupy firmowe robiliśmy na swoim prywatnym koncie Allegro...
@DAKSTEEL to nie jest tego kwestia, odpowiedź Alliny dotyczy Allegro Pay, a nie Allegro Pay Business. Z tego co napisałeś wynika, że usługa jest u Ciebie aktywna, skoro masz przyznany limit. Czy podczas zakupu, wybierasz pierwszy ze swoich adresów fakturowych, oznaczony etykietą "60 dni na spłatę"?
Nie widzę oznaczenia "60 dni na spłatę" przy swoim adresie fakturowym.
Taką plakietkę widzę przy cenie produktu, który mam w koszyku.
Tak, mogę wybrać adres z tym oznaczeniem.
Jednak nadal pokazuje komunikat, że usługa niedostępna:
Dzięki serdeczne za pomoc!
Pozdrawiam 🙂
@DAKSTEEL napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, problem jest spowodowany tym, że doszło do zmiany numeru telefonu i to spowodowało blokadę. W wiadomości napisz proszę, czy to Ty zmieniłeś numer, Doradca zweryfikuje Twoją tożsamość i będzie mógł odblokować usługę.
@la_nika dziękuję za pomoc. Usługa została odblokowana!
Miłego dnia 🙂
Witam, mam ten sam problem, zdaje się, że po zmianie telefonu... prośba o pilną pomoc
@SamroPL w takim razie konieczny będzie kontakt za pomocą formularza.
Doradca zweryfikuje Twoją tożsamość i będzie mógł odblokować usługę.
udało się, dzięki!
Mam ten sam problem, właśnie aktywowałem usługę ale przy dokonywaniu zakupu NIE MA opcji danych do faktury dla odroczonych płatności.
@TrafficMarketing w takim razie tutaj również najszybciej będzie jeśli napiszesz do nas za pomocą formularza. Doradca Allegro Pay Business będzie mógł zweryfikować, co stanowi problem i podpowiedzieć, co należy zrobić.