Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam zwrot zamówienia i cały proces przebiegł prawidłowo jednak na moje konto nie wpłynęły pieniądze. Od sprzedającego dostałam informację: Sprzedający wysłał zwrot pieniędzy uCiebie czw 23 maj - pon 27 maj.
Jednak nadal nie ma tego zwrotu na moim koncie, zawsze płacę z tego samego konta i metodą BLIK i nigdy nie było problemu ze zwrotami.
Proszę moderatorzy o pomoc
@Client:34754604 podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz.
e1f066c0-ea17-11ee-95f1-5fbd1e5df881
A tu numer umowy allegro Pay jeśli będzie potrzebny
3855792362
To nie wpływają na twoje konto tylko wracają tam skąd wyszły.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz cały zakup, Twoje środki zwrócone przez sprzedającego bezpośrednio do Allegro Pay zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Zakup zostanie spłacony, a umowa zawarta z Allegro Pay – zamknięta.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli nie otrzymamy zwrotu od sprzedającego w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie.
Dowiedz się więcej o zwrotach w Allegro Pay.
@Client:34754604 oki, dziękuję! Potwierdzam, że sprzedający zlecił zwrot 20 maja. Czy spłaciłaś ten zakup, zanim zwrócił tę wpłatę w panelu Allegro Pay?
Jeśli tak, powstała nadpłata, która może zostać wypłacona na Twoje konto lub przekazana na spłaty innych zakupów. Jeśli nie spłaciłaś tego zakupu w Allegro Pay, to zwrot od sprzedającego spłacił tę umowę.
Zgłosiłam zwrot a dopiero później spłaciłam Allegro Pay ale nie mam nigdzie żadnej nadpłaty ani nic takiego. Czy ja mogę jakoś te pieniądze odzyskać?
@Client:34754604 tak, oczywiście, odzyskasz je 🙂
Ale muszę poprosić Cię o kontakt za pomocą formularza, Doradca Allegro Pay, po telefonicznej weryfikacji tożsamości, będzie mógł to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, co się stało ze zwrotem od sprzedającego.
Dziękuję za pomoc, udało się wszystko wyjaśnić na infolinii i problem rozwiązany 🙂