anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygląda zwrot pieniędzy od sprzedającego na konto allegro Pay?

MAMY ROZWIĄZANIE!
master333
#1 Nowicjusz#

Co mam zrobić jak sprzedający miał wystawioną aukcję z towarem którego niema zapłaciłem przez allegro Pay jak wygląda zwrot pieniędzy od sprzedającego na konto allegro Pay?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
mdrogeria
#21 Demiurg#

master333 sprzedawca musi zlecić zwrot środków , otrzymasz stosownego maila . Środki wrócą tam skąd wyszły .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@master333 Jeżeli sprzedawca nie ma towaru, powinien niezwłocznie zwrócić wpłatę do Allegro Pay. Otrzymasz powiadomienie e-mail od Allegro o zwrocie wpłaty. Gdyby sprzedawca pieniędzy  nie zwrócił, będziesz musiał sam spłacić swój zakup. Jeżeli będzie problem ze zwrotem wpłaty, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o interwencję Allegro.

Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv...

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  a ja mam taki problem. Tydzień temu sprzedający zlecił zwrot pieniędzy do mnie poprzez allegro pay. Problem w tym, że przelew poszedł na zamknięte konto bankowe. Zaraz po zleceniu przez sprzedającego zwrotu zmieniłem numer konta na aktywny. Pytałem się sprzedającego czy ten przelew nie wrócił do niego. On twierdzi, że nie. Proszę o interwencję w tej sprawie. Podaję numer zwrotu: 

7e764b48-e4fb-11ee-8e43-c701de1b7896

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@leniu821 Jeśli płaciłeś Allegro Pay i tak samo został zlecony zwrot to środki powinny zasilić Twoje saldo Allegro Pay.
Jeśli jednak przelew został zlecony na zamknięty rachunek bankowy to możliwe że aktualnie środki znajdują się na rachunku technicznym banku - skontaktuj się z bankiem.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@leniu821 Cześć. Jeśli przelew został zlecony na zamknięte konto bankowe, to bank go cofnie i na Twoim koncie Allegro Pay powstanie nadpłata. Numer, który podałeś, to nie jest ani numer zamówienia, ani płatności, dlatego nie mogę zlokalizować zamówienia, o którym mówisz. Sprawdź proszę ten numer ponownie 

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

Taki numer zwrotu dostałem w mailu.

Screenshot_20240326_155005_Poczta.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@leniu821 Podaj numer zamówienia, znajdziesz go w szczegółach zakupu. 

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

23e4eb20-c3a1-11ee-a760-e730193b0f37

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

@ko_alka

Czy coś ruszyło się w mojej sprawie?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@leniu821 Próbujemy się do Ciebie dodzwonić, ale włącza się poczta 

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

No niestety ostatnio rzadko mogę odebrać. Najlepiej kontaktować się ze mną tutaj albo poprzez maila.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@leniu821 Tutaj nie mam niestety możliwości, żeby Ci pomóc. Żeby udzielić Ci informacji, Twoje dane muszą być zweryfikowane najlepiej przez telefon (sprawa dotyczy jednak umowy z Allegro Pay, a to jest forum publiczne). Kiedy będziesz miał możliwość rozmowy przez telefon, napisz do nas na czacie https://allegro.pl/pomoc/kontakt lub na Messengerze. 

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

Dnia 05.04 miałem rozmowę telefoniczną z waszymi konsultantami. Wyjaśniłem sprawę i zapewniono mnie, że zwrot zostanie przelany na moje konto. Do dzisiaj pieniądze nie zostały przelane. Co się dzieje z tym zwrotem?

oznacz moderatorów
leniu821
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś kompetentny zajmie się moją sprawą?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@leniu821 Tak, jak napisała Ola, Niestety nie mamy możliwości zajęcia się tą sprawą na forum. Poprosiłam odpowiedni zespół o zajęcie się Twoim zgłoszeniem. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów