Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Treść mojej oceny:
"Produkt doskonały, obsługa bez zarzutu, po pięć gwiazdek, ale ... 8 lutego tran kosztował 34 zł, a dzisiaj 14 lutego już 46 zł, czyli 35% więcej. Każdy może żądać, co sobie chce. To wolny rynek, więc ja zechciałem sobie kupić gdzieindziej za 33.86 gr. Sprawdza się moje powiedzonko - "Jak chcesz (od klienta) wszystko, to nie dostaniesz nic". Polecam, ale moją maksymę."
Za tym poszła moja ocena, że sklep nie spełnił moich oczekiwań - łapka w dół. Takiej możliwości nie przewidzieli programiści od Allegro i wprowadzają klienta (mnie) w "bębenek chomika".
-"Jak dałem po pięć gwiazdek (zadowolony), to powinienem opisać, dlaczego łapka w dół".
A ja już to opisałem dlaczego i taką właśnie opinię chcę wysłać, ale programista kieruje mnie znowu do początku, każąc się tłumaczyć z tego, czego nie przewidział i kołowrotek się kręci.
Czy ta sztuczna inteligencja jest napędzana gandzią?
@AndrzejP_ski W czasie deszczu dzieci się nudzą?
system już jest poprawiony , zastanawia mnie fakt jakim cudem oceniasz sprzedawcę allegro skoro kupiłeś ,, gdzieindziej ,,
Prosta odpowiedź - oceniłem sprzedawcę na Allegro, ponieważ to on podwyższył skokowo cenę sprzedaży o 35%. Rubryka "Oceń sprzedającego" nie pozwala ocenić towaru i obsługę np. na 5, ale sprzedającego np. na 2. Kwestionariusz programu jest prymitywny.
Towar jest dobry (i tak nie jest jego producentem) 5 gwiazdek, obsługa bez zarzutu - zapłaciłem i dotarł, 5 gwiazdek, ale poza tymi ocenami jest jeszcze inna - czy są powody, żeby pochwalić samego sprzedawcę? Za taką podwyżkę ??
Wyrazem dezaprobaty jest porzucenie takiego sprzedawcy i podzielenie się tym dowiadczeniem z innymi. Q.E.D.
(Co oznacza "system już jest poprawiony"?)
@AndrzejP_ski kupiłeś (świadomie?) za 46 zł i oceniasz sprzedającego negatywnie za to, że tydzień wcześniej cena była niższa?
Naprawdę uważasz, że wzrost ceny (którą zaakceptowałeś klikając KUP TERAZ) to powód do wystawienia negatywnej oceny?
Jak pójdziesz po masło do biedronki i okaże się 35% droższe niż tydzień wcześniej to co wtedy robisz? Jak sobie z tym radzisz? 😉
Proszę jeszcze raz przeczytać, ale ze zrozumieniem.
Pozdrawiam
@AndrzejP_ski No właśnie czegoś nie rozumiem.
Kupiłeś akceptując warunki umowy (w tym cenę towaru) a teraz chcesz wyrazić swoje niezadowolenie z faktu wzrostu ceny (którą zaakceptowałeś klikając KUP TERAZ) wystawiając po 5 gwiazdek ale jednocześnie nie polecając zakupów u tego sprzedającego.
@AndrzejP_ski A wiesz że jest coś takiego jak „allegro ceny” i ten sprzedawca może mieć ustawioną taką samą cenę cały czas a czasowo obniża ją Allegro? I Ty mu za to wystawiłeś negatywa? A może tańszy produkt miał z poprzedniej dostawy gdzie cena u producenta/dystrybutora była niższa a później wzrosła? A może tydzień temu miał nóż na gardle, pilnie potrzebował kasy i sprzedawał po kosztach?
a propos „Allegro ceny” to sama dostałam parę dni temu pytanie od kupującego dlaczego cena produktu tak skacze - że raz jest 110 zł a raz 89. Wytłumaczyłam, że nasza cena jest cały czas taka sama tylko allegro w ramach programu „Allegro ceny” często ją obniża (często na godzinę, po czym wraca naszą cena po czym znowu za parę godzin Allegro ją na godzinę obniża). Naprawdę nie wszystko jest takie zero-jedynkowe. Cenę znasz przed zakupem - pasuje to kupujesz, nie to nie. Jeśli dobrze rozumiem to kupiłeś po niższej cenie ale potem ona wzrosła więc uznałeś że sprzedawcy należy się negatyw?
@Health___Beauty "Jeśli dobrze rozumiem to kupiłeś po niższej cenie ale potem ona wzrosła więc uznałeś że sprzedawcy należy się negatyw?"
Teraz mnie olśniło, że chyba faktycznie tak było.
Jeśli tak to jest jeszcze śmieszniej niż myślałem 🙈
@AndrzejP_ski system nie analizuje treści Twojej oceny, brane pod uwagę jest tu to, że zaznaczyłeś wszędzie 5 gwiazdek i dodałeś opinię "nie polecam". Wcześniej zdarzały się pomyłki, kiedy kupujący chcąc ocenić transakcję pozytywnie, przypadkowo oceniali ją negatywnie, dlatego zostało to wprowadzone, aby wyeliminować takie przypadki.
Skoro oceniłeś oba aspekty na 5 gwiazdek, to sugeruje to, że Twój zakup przebiegł pozytywnie i nie masz co do niego zastrzeżeń. Jeżeli jednak zastrzeżenia masz, jest możliwość ich wyrażenia w ocenie gwiazdkowej (obniżając ją) jak i tekstowej.
Jak rozumiem treść Twojej oceny dotyczy nie stricte transakcji, którą przeprowadziłeś ze sprzedawcą a tego, że już po Twoim zakupie cena w tej ofercie wzrosła. Pamiętaj, że w swoim komentarzu oceniasz dany zakup/transakcję, także umieszczanie w niej oceny kosztu produktu, który nie miał udziału w Twojej transakcji, nie jest adekwatne.
Jestem zawiedziony odpowiedzią pani Alicji Moderatorki. Aby program zaakceptował krytyczną ocenę praktyk sprzedawcy, ja mam zmniejszyć zasłużone wysokie oceny produktu i obsługi?
Mam wydać trzy osobne opinie z których jedna zależy od dwu innych?
Jak to się Pani spina?
@AndrzejP_ski Normalnie dramat. Jak tu żyć?
@AndrzejP_ski Niech zgadnę, ofertę miałeś w ulubionych/koszyku i tak długo zwlekałeś z zakupem że cena zdążyła się zmienić. jak W piekarni zmienia się cena to też wystawiasz im opinie na google?
@NipponShorty @AndrzejP_ski "...W piekarni zmienia się cena to też wystawiasz im opinie.."
Nigdzie się nie wystawia opinii, kiedyś były takie Księgi Skarg w sklepach stacjonarnych ale chyba nawet tam tego już zapomniano.
Tylko chory system Allegro wymaga jakichś bzdurnych opinii a potem robi z tego wielkie "hallo"
Więc mają to co chcą ....
@AndrzejP_ski Nie może być tak dobrze że jest aż źle.
Przeciez Ceny we wszystkich branżach i sklepach są zmienne nawet w krótkim kilkudniowym odstępie czasowym!!
Ty bywasz w sklepach?? Kto nicienie w domu robi zakupy? Kiedy ostatni raz płaciłeś za prąd? Jesteś pełnoletni? Nie wierzę że jesteś.
Proszę czytać ze zrozumieniem:
"Każdy może żądać, co sobie chce. To wolny rynek, ...)
Tu nie chodzi o zaskoczenie, że coś drożeje, nawet dramatycznie. Nas się do tego przyzwyczaja od dekad. Chodzi o to, żebyśmy nie uważali tego za nieuchronne przeznaczenie, jakim wydaje się to dla Monik i Januszów. Kupowanie u kogoś, kto ma (jako przykład) marżę 10% i sobie ją powiększa o 35%, czyli ponad trzykrotnie uważam za masochizm, a ja akurat w tym nie gustuję.
Jeśli Monika_L pracuje, to niech poprosi swojego szefa o podwyżkę 35%, ale przedtem resolutnie zajmie kolejkę w pośredniaku. To będzie doświadczenie z dorosłości, co nie ma nic wspólnego z pełnoletnością.
Andrzej
To nie kupuj tam gdzie drozej
masa wybor
no nie moge
nie rozumiem
dobrego dnia
@Monika__L Ale on kupił taniej, potem cena wzrosła (nie wiemy czy podniosł ją sprzedawca do czego miał pełne prawo czy to jakaś ingerencja allegro) i dlatego chce wystawić sprzedawcy negatywa. Bo jak raz sprzedawca ustawi cenę X to nie ma prawa jej przez 10 kolejnych lat zmienić.
@Health___Beauty W zasadzie dość trudno się połapać, o co chodzi temu osobnikowi. Najwyraźniej jednak dysponuje nadmiarem wolnego czasu.
@AndrzejP_ski Proszę spróbować kiedyś popracować na własny rachunek, zaręczam że punkt widzenia zmieni się w okamgnieniu