Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
| ||||
|
A mail od Allegro kiedy był?
@JJ1971J sprzedający zwrócił wpłatę i zaksięgowała się poprawnie. Rozumiem, że chodzi o zwrot nadpłaty z Allegro Pay, ponieważ zdążyłeś spłacić ten zakup?
Jeśli minęło już więcej niż 3 dni robocze od podania numeru konta w Panelu Allegro Pay, to skontaktuj się proszę za pomocą tego formularza. Doradcy Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości będą mogli to sprawdzić dokładnie.
Dzień dobry,
Zgłosiłem to po raz kolejny poprzez formularz allegro. Poprosiłem o zwrot środków z allegro pay na wskazany rachunek bankowy już ponad 3 dni robocze temu. Cały czas widnieje tam pełna kwota nadpłaty i nic się nie dzieje?
Pozdrawiam,
Jacek [edycja]
@JJ1971J przykro mi, ale nie mamy tutaj możliwości sprawdzenia sytuacji na Twojej umowie. Poprosiłam dział obsługujący tematykę Allegro Pay, o skontaktowanie się z Tobą w sprawie nadpłaty.
Bardzo dziękuję za pomoc.