Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jpg
@Client:46094657 Skąd wiesz, że przelał? Od niego?
Jeżeli przelał, powinieneś otrzymać maila od Allegro z taką informacją. Jeżeli mail od Allegro był, taki zwrot powinien trwać około 3 dni robocze - sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeżeli pieniędzy nigdzie nie masz, pisz tu do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli maila nie było, sprzedawca mógł nie zwrócić pieniędzy.
@LEW433 Kiedy sprzedawca ma na to 14 dni? Po odstąpieniu od umowy kupującego, po uznanej reklamacji, a może po tym, kiedy sam nie może się wywiązać z umowy?
W pierwszej kolejności powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, a nie w czasie 14 dni.
@Client:46094657, widzę, że skontaktowałeś się z nami mejlowo w tej sprawie. Zwrot odbył się prawidłowo - w kontynuacji korespondencji możesz poprosić o potwierdzenie poprawnie sfinalizowanej wpłaty od Sprzedającego. Z takim dokumentem powinieneś udać się do banku w celu ustalenia, gdzie znajdują się środki.