Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zostalam postawiona w dziwnej sytuacji. Pewien sprzedawca immotion zachował sie dziwnie. Kupilam trampki dziecięce i odesłałam w ramach smart. TA osoba dokonała zwrotu polowy kwoty wartosci trampek, za zwrot w ramach smarta nie dostalam nic. koszt trampek zwroconych 69, a ona dzis zrobila przelew na 38 i uparcie twierddzi, ta osoba, ze robi wwszystko jak nalezy. rozmawialam na jej temat z dwoma konsultantami na allegro, ale dzis jestem tak rozgniewana jej postepowaniem ze nie umiem znalezc numeru ani maila do pomocy z allegro. szczerze cala drzez z oburzenia, jak ktos smie tak postepowadc, jak mjozna byc zaklamanym , nie nadawac sie do tego i tak postepowac co za dwulicowosc
Agnieszka Joa Sarna-konieczny
Być może sprzedawca uznał że trampki były używane i w ramach reklamacji obniżył ich koszt za zużycie .
W przypadku reklamacji sprzedawca nie może obniżyć wartości zwrotu. Jeżeli było to jednak odstąpienie od umowy to konsument nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie wartości rzeczy powstałe w wyniku sprawdzenia rzeczy w sposób prawidłowy, tj. niezbędny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
Ponadto zgodnie z art. 6 Kodeksu cywilnego, sprzedawca ma obowiązek udowodnić, dlaczego zaproponowana została dana wartość zwrotu.
Kodeks cywilny — Tytuł I. Przepisy wstępne
Art. 6. Ciężar dowodu - onus probandi
Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne.
Twierdzi , że w ciagu 3-4 dni roboczy te środki będą na koncie, a dziś mam połowe. Te buty były zwrócone , nieuzywane przez in-post. Allegro wysłało mi na maila fakturę za tą przesyłkę. Dziś środki zniknęły z Allegro Pay czyli 69 zł zadłuzenia, a pzelew wynosi połowę tej sumy 34. Sprzedający twierdzi, że zwróci cała kwote i zmaknął rozmowę. Może to zrobić w dwóch przelewach? Uwaza też, ze koszt wysyłki nie nalezy zwracac i za to nie zwroci. Jestem w smarcie i konsultanci twierdzili, że nalezy się mi też ten zwrot. Sprzedajacy uwaza, że w tej sprawie mialabym zwrocic sie do Allegro, nie do niego. Widze, że mam braki w swoich prawach. Byly tam do wyboru w zwrocie 4 mozliwosci, pierwsza byla za 0, druga in - post paczkomat, za to mam ta fakture wyslana przez allegro. Sprzedajacty nie wiedzial co to za faktura i czego dotyczy. Natomiast konsultanci twierdzili, ze mimo ze jesli nie bylo to przez Smart to zwrot za przesylke mi przysluguje. Z tego powodu, ze ten sprzedawca twierdzi tak, tamte osoby twierdza co innego pisze, bo jest to niejasne
Załóż dyskusję i złóż wniosek Allegro Protect. Sprzedający zachowuje się niepoważnie.
Ten sprzedawca wiedział, czego faktura dotyczy, gdyż wysłałam mu na maila , wiec widział, ale uwaza, ze nie rozumie czego ona dotyczy. immotionpl
Założyłaś dyskusję?
@Client:91359968 konsultanci wprowadzają Cię w błąd, przy zwrocie koszt odesłania jest po stronie konsumenta !!! czemu nie odesłałaś za darmo skoro był to zakup smart ?
A jeśli był to zakup bez smart to sprzedawca oddaje za wysyłkę do Ciebie + towar, odesłanie jest po Twojej stronie !!!