Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy ktoś miał może problem z allegro pay ? Mianowicie kupiłam kilka rzeczy , było ok a że jak tylko miałam gotówkę to sobie spłacałam, mam wszystko zaksięgowane u siebie w banku . Robiłam screeny itp wysyłałam do " pomoc allegro" lecz niestety olewają mnie tam i dokładnie po 2 tygodniach pisania do nich znikła mi jedna wpłata która nie raz pokazywalalm ze jest wpłacona do nich . Raz piszą że jest wszystko ok i trzeba poczekać na aktualizacje a teraz piszą że muszę zapłacić i to z odsetkami !!!! Przesyłałam im udokumentowane mój przelewy i zwroty jakie były oraz całą kalkulację tego i wychodzi na spłacone, natomiast według nich jest niedopłata właśnie jednej spłaty która ja u siebie mam zaksięgowana. Pomóżcie gdzie można te sprawę załatwić, miał może ktoś coś podobnego ? Bo nie mam zamiaru płacić jeszcze raz za to samo skoro ktoś jest niekompetentny i liczyć nie potrafi !!!!
@gnat2007 Zrób to samo, co robi Allegro w sytuacji, gdy kupujący nie otrzyma zwrotu wpłaty z Allegro Finanse po zwrocie towaru, czyli weź z banku potwierdzenia wpłat i im wyślij. Allegro tak robi i umywa ręce, oni mają potwierdzenie, że pieniądze oddali i odsyłają do banku, który być może nie zaksięgował zwrotu kupującemu. Weź więc wszystkie potwierdzenia przelewów, sprawdź, czy kwoty się zgadzają z należnościami za raty, wyślij i zapomnij o sprawie. Chyba, że coś się nie zgadza, wtedy będziesz to musiała dokładnie wyjaśnić z Allegro Pay.
@gnat2007 Czy wszystkich wpłat dokonywałeś przez opcję "spłać" dostępną w zakładce Allegro Pay?
To nie ma znaczenia. Znaczenie ma to, czy pieniądze zostały zwrócone, a nie jaką opcją.
@xyz96 To ma znaczenie, jeśli zgłaszane są problemy z księgowaniem wpłat.
To nie ma znaczenia. Księgowanie wpłat można sprawdzić niezależnie od opcji spłaty. Wystarczy, aby kupujący pokazał potwierdzenie przelewu.
@xyz96 I na pewno sprawdzimy czy środki do nas dotarły. Jednak problem z księgowaniem może wynikać właśnie z tego, że klient przy spłacaniu nie korzysta z opcji dostępnych w zakładce. Choć oczywiście nie musi tak być w tym konkretnym przypadku.
Tak, ale to jest drobny, marginalny problem. Zasadniczo chodzi o to, czy kupujący zapłacił, czy nie. Opcja nie ma znaczenia. Na pewno sprawa zostanie wyjaśniona 🙂