Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Posiadam na waszej platformie dwa konta. Używam tylko jednego na którym mam allegro smart i Pay. Oba konta są na te same dane i numer telefonu. Emaila nie pamiętam. Dziś wchodząc przez przeglądarkę wylogowało mnie z aplikacji z głównego konta. Zalogować udało mi się na stare konto na którym nic nie mam. Czy jest szansa odnaleźć tamto właściwe konto i ewentualnie je połączyć aby uniknąć takiej sytuacji w przyszłości? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:48542661 nie ma możliwości połączyć swych kont.
Poczytaj może jakoś ci się uda rozwiązać Mam problemy z logowaniem – co robić
@Client:48542661 Spróbuj skorzystać z przycisku "Nie pamiętam hasła" i zalogować się na nowe konto. Jeśli Ci się nie uda, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Pomożemy w logowaniu.
Jeśli chodzi o połączenie kont, to nie ma takiej możliwości.
Czy ma Pani możliwość sprawdzenia czy na dany numer telefonu nie są dwa konta. Mam jeszcze do spłaty dwie rzeczy z Pay. Niechcialbym mieć nieprzyjemności z tego powodu że nie mam dostępu do tamtego konta.
@Client:48542661 Są dwa konta: Client:79071763 i Client:48542661
Ślicznie dziękuję. Już się powoli wyjaśnią. Moje używane konto to Client:79071763. Na to konto potrzebuje się zalogować, mogę liczyć na podpowiedz w jaki sposób to teraz zrobić ?
@Client:48542661 Konto Client:79071763 jest zarejestrowane na adres mejlowy [Twojeimieinazwiskobezspacji]@spoko.pl
Nie chcę podawać tutaj dokładnego adresu mejlowego, bo to jednak forum publiczne i myślę o Twoim bezpieczeństwie w sieci 🙂
Jeśli nie pamiętasz hasła, to spróbuj skorzystać z opcji przypomnienie hasła, mam nadzieję, ze uda się zalogować
Dziękuję bardzo!!! Pozdrawiam serdecznie, życzę wesołych świąt i przepraszam za kłopot. 😃
@Client:48542661 Dzięki 🙂 Również wspaniałości na Święta 🙂
I nie ma za co, polecam się na przyszłość!