Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa jest kłopotliwa i wygląda tak:
Próbowałem zapłacić za produkty wzięte przez allegro pay opcją przelewy24, zorientowałem się że już mam aplikację bankową i nie muszę robić tradycyjnych przelewów więc zamiast przelewu wybrałem BLIK (nadal w okienku przelewy24), jednak wyświetlił mi się błąd i nic się nie przelało. Na stronie głównej allegro również widniał napis o nieudanej płatności.
Wróciłem na stronę główną allegro i kliknąłem w opcję BLIK, wpisałem kod i przeszło bez problemu.
Jednak pobrało mi z konta dwa razy po prawie 350zł.
Rozmowa z pomocą allegro nic nie pomogła - muszę czekać na zaksięgowane obydwu wpłat przez bank żebym mógł wysłać potwierdzenia by udowodnić, iż taki problem zaistniał.
Na ten moment zaksięgowana została tylko wpłata BLIKIEM (przez panel allegro), natomiast ta przez przelewy24 jeszcze nie.
Czy jest szansa, że przelewy24 po prostu zwróci mi te pieniądze? Czy to się zapisze w allegro pay jako nadpłata?
Nie wiem, co już mam robić.
Z góry dziękuję za pomoc.
Jak się nie zaksięguje to wróci, jak się zaksięguje to będzie nadpłata ale możesz sobie ją wypłacić po uzupełnieniu danych w panelu Allegro Pay.
@DiSStURbiA89 Cześć 🙂 Jeśli doszło do błędu płatności, to jedna wpłata wróci na Twoje konto automatycznie, nie musisz nic przesyłać. W przypadku BLIKa trwa to nieco dłużej, bo około 7 dni