Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Dzień dobry, już drugi raz Płatność przez Allegro Pay nie przeszła - cały czas mieli i jest w "toku". Anulowałem dwa razy płatność, jednak widzę że chyba w panelu Allegro Pay będę miał tą kwotę do zapłaty ? 
Proszę o informację, potrzebuję części na jutro a zakup miał być wykonany do godz. 12.00. 
 
					
				
		
Zrobiłem zakup wybrałem opcję PayU pobrały środki z limitu kwotowego ale mam status "nie opłacony" i zeby sprobowac ponownie
Prosze o pomoc
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@cypherius @greg801 Wyjaśniamy tę sprawę w dziale technicznym. Proszę o cierpliwość.
 
					
				
		
Dobrze by było, mam na grafice Allegro Pay o wiele więcej do zapłaty niż w rzeczywistości, moglibyście zdjąć te środki z automatu.
 
					
				
		
U mnie jest to samo, 2 płatności allegro pay i w dalszym ciągu pokazuje się W toku.
 
					
				
		
Potwierdzam allegro pay nie dziala
 
					
				
		
Hej, zrobiłam zakupy i płaciłam Allegro pay. Z powodów technicznych płatności nie zostały dokończone a zakupy zostały anulowane. Natomiast zmniejszyło to limit, jakby środki zostały zablokowane lub wydane
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@NataliaKrzys @cypherius @moniruda @Norbi4U @greg801 Nasz zespół techniczny pracuje nad usunięciem problemu. Przepraszamy za nieprawidłowości.
 
					
				
		
Witam, u mnie ten sam problem, pieniądze z konta allegro Pay pobrane a transakcja dalej w toku, a zależało mi by była opłacona do godziny 13 że względu na wysyłkę, proszę o info, kiedy będzie wszystko ok.
Pozdrawiam
 
					
				
		
Poprawka, płatność udana ale z konta ściągnięto kwotę podwójnie.
Kupiłem przedmiot anulowałem płatność ponieważ była transakcja w toku, anulowałem ponieważ takie były wskazówki allegro i spróbowałem opłacić ponownie, teraz jest towar opłacony a na allegro Pay mam 2 razy więcej do spłaty, proszę o informację w tej sprawie pozdrawiam
 
					
				
		
U mnie również stan dostępnych środków wskazuje, że płatność została naliczona podwójnie.
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@cypherius @Modzik @Artik_85 @moniruda @NataliaKrzys Problem został już opanowany. Wkrótce informacje dotyczące wykorzytsanych środków powinny się wyświetlać poprawnie. Prosimy o cierpliwość.
 
					
				
		
Czyli mogę już wykonać zakupy za pomocą A.Pay?
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@cypherius Tak, problem nie powinien się już powtarzać.