anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przepraszam otrzymalem wiadomość ze mija trzy dni do konca splaty.Prosze o rozmowe z konsultantem

MAMY ROZWIĄZANIE!
m3052
#7 Wielbiciel#
  • Proszę o rozmowę  z konsultantem m3052. 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Ziolko39
#21 Demiurg#

@m3052 Założenie kilku wątków o tym samym temacie nic nie daje.

oznacz moderatorów
m3052
#7 Wielbiciel#

Dzieki ale jestem zdesperowany oplaty poszly tydzien temu a tu problem nie moge sie polaczyc z konsultantem 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@m3052 W tym drugim wątku poprosiłem moderatorki o pomoc > zawsze w takich sprawach trzeba opisac temat i poprosić nasze miłe Panie o pomoc > zawsze chętnie pomogą.

oznacz moderatorów
m3052
#7 Wielbiciel#

Mialem lroblem z płatnościami i w desperacji zeby wywiazac sie z regulaminu podalem nr telefonu.Prosze uprzejmie o kadscje wpisu

Tel 691 260 827. Dziękuję  wielbiciel.Pozdrawiam

oznacz moderatorów