anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spłata kredytu,

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Mam niecodzienną sytuację, na moim koncie mam nadpłatę a jednocześnie Allegro żąda o de mnie zapłaty dokładnie tej samej kwoty. Proszę o wyjaśnienie jaki jest powód blokady smart i niezręcznej dla mnie sytuacji.

Małgorzata [edycja] @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

LEW433
#21 Demiurg#

Smart z ratami nie ma nic wspólnego, może to są dwa różne zakupy na raty, masz harmonogram spłat sprawdź tam. Możesz także dopytać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805

oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Dziękuję,

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75245035 Owszem, na swoim koncie masz nadpłatę, ale z tytułu opłat za sprzedaż na Allegro. Natomiast jeśli chodzi o zobowiązanie i kwotę do zapłaty, podaj mi proszę więcej szczegółów. W jakiej formie dostałaś od nas taką informację? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Informację dostałam sms,

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75245035 Czy możesz wstawić tutaj zdjęcie lub zrzut tej wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Bardzo chętnie, tylko nie wiem jak?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75245035 Opcję dodania zdjęcia, znajdziesz po kliknięciu w aparat, dokładnie tutaj: 

Wstaw zdjęcie.png

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Wiadomość tekstowa nie jest zdjęciem, podaję treść tego sms: Małgorzata nie otrzymaliśmy jeszcze spłaty za Twoje zakupy z Allegro Pay w kwocie 113.0 zł Spłać należność w Panelu Allegro Pay https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay. Pieniądze były wpłacone szybciej niż podany harmonogram,

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75245035 Prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805&subjectId=aff65b40-b... 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Płaciłam transzami nie tylko za ten konkretny zakup, raty były trzy po 113 zł. Dwie przeszły, powstał problem z ostatnią bo zapłaciłam ją przed końcem roku a wasz harmonogram spłat opiewał na styczeń. 

oznacz moderatorów

rekma12
#7 Wielbiciel#

Mam niecodzienną sytuację, na moim koncie mam nadpłatę a jednocześnie Allegro żąda ode mnie zapłaty

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@rekma12 Chodzi o raty Allegro Pay? O zwrot nadpłaty wystąp tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391

Jeżeli Allegro żąda zapłaty, to może wystawiałeś jakieś produkty na sprzedaż? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rekma12 Czy podobnie jak autor tego wątku, możesz przesłać tutaj wiadomość dotyczącą zapłaty od Allegro? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

No to mamy punkt, w którym jest problem, nic nie sprzedaję na Allegro jestem jedynie nabywcą.

oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ a dlaczego ze swojego dodatniego salda na Allegro nie można opłacić rachunku wobec Allegro?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wicekdw W tej chwili nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad jej udostępnieniem. Na ten moment nie mogę niestety wskazać konkretnego terminu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

Wracając do podstawowego tematu, chciałam wczoraj zapłacić ostatnią ratę poprzez pay i okazało się że jest blokada. Bardzo proszę o umożliwienie mi zapłaty poprzez moje konto by już zamknąć ten temat. Nadpłatę po prostu wycofam do swojego banku.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75245035 Jaki komunikat pojawia się podczas próby spłaty?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:75245035
#7 Wielbiciel#

brak możliwości zapłaty blokada

oznacz moderatorów