anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedajacy nie otrzymal mojego przelewu do apteki OLMED .PRZELEW BYL 20 STEDO

Client:114503042
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114503042 widzę na Twoim koncie kilka płatności, które są "w trakcie", ale nie do tego sprzedającego. Wszystkie to płatność przelewem tradycyjnym, a taka może księgować się nawet 5 dni roboczych.
Jeśli w treści przelewu pojawi się jakikolwiek błąd, płatność nie przejdzie. Możesz napisać do nas za pomocą tego formularza i przesłać potwierdzenia wpłat, skonsultujemy to z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:114503042
#7 Wielbiciel#

pisze juz kilkakrotne apteka olmed nie otrzymala przelewu ktory przelalam 20 listopada dlaczego nie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114503042 tak jak pisałam wcześniej nie widzę zakupu od tego sprzedającego na Twoich kontach. Czy możesz podać numer tego zamówienia? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów