anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty PayU - zatrzymane

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Od tygodnia próbuję odblokować wypłatę środków, które otrzymałem od kupującego za sprzedany aparat. Kwota ta znajduje się na platformie PayU, a moja tożsamość została już pozytywnie zweryfikowana przez zespół PayU. Chciałbym podkreślić, że przesłałem dowód osobisty, który został zweryfikowany, oraz otrzymałem potwierdzający e-mail od PayU wczoraj. Niemniej jednak, mimo tych kroków, nie jestem w stanie przelać środków na moje konto bankowe. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

,@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Jeszcze dodam, że to była licytacja na Allegro Lokalne. Moja nazwa użytkownika na tym forumie jest taka sama, jak na Allegro Lokalne.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Martines_2012_1-1704208300407.pngMartines_2012_2-1704208453125.png

 

oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Środki są na PayU

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Martines_2012 Obrazki są dla nas niewidoczne. Nie możesz kliknąć wypłać?

oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Nie mogę kliknąć opcji "wypłać", ponieważ jest ona zaznaczona na szaro.

oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Martines_2012_3-1704208693446.png

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Martines_2012 Obrazki są dla nas niewidoczne - masz za niską rangę na forum.

oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Proszę, tutaj znajdują się najważniejsze fragmenty z mojej historii i środków na zdjęciu: https://ibb.co/JpXwQJp

oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Oraz potwierdzenie z PayU.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Martines_2012 tak jak widzisz na tym komunikacie, Twoje konto jest w tej chwili weryfikowane przez PayU, więc nie pozostaje nic innego niż cierpliwie poczekać jeszcze trochę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

Przepraszam za niedoprecyzowanie. Zapomniałem dodać, że mimo otrzymania pozytywnej weryfikacji na mailu, opcja "wypłać" poprzez PayU nadal była zatrzymana na stronie "Ustawienia wypłat". Wczoraj ponownie przesłałem im moje dane, czyli dowód osobisty, korzystając ponownie z linka "PRZEJDŹ DO PAYU". To już drugi raz, kiedy dokonuję weryfikacji moich danych. Zdjęcie wiadomości: https://ibb.co/2v4WVgV

oznacz moderatorów

Martines_2012
#7 Wielbiciel#

https://ibb.co/JpXwQJp

Poprzedni mój link pokazuje fragment z PayU dotyczący ponownej weryfikacji. Przepraszam za zamieszanie.

 

oznacz moderatorów