Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od tygodnia próbuję odblokować wypłatę środków, które otrzymałem od kupującego za sprzedany aparat. Kwota ta znajduje się na platformie PayU, a moja tożsamość została już pozytywnie zweryfikowana przez zespół PayU. Chciałbym podkreślić, że przesłałem dowód osobisty, który został zweryfikowany, oraz otrzymałem potwierdzający e-mail od PayU wczoraj. Niemniej jednak, mimo tych kroków, nie jestem w stanie przelać środków na moje konto bankowe. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Jeszcze dodam, że to była licytacja na Allegro Lokalne. Moja nazwa użytkownika na tym forumie jest taka sama, jak na Allegro Lokalne.
@Martines_2012 Co widzisz w zakładce środki i historia operacji?
Środki są na PayU
@Martines_2012 Obrazki są dla nas niewidoczne. Nie możesz kliknąć wypłać?
Nie mogę kliknąć opcji "wypłać", ponieważ jest ona zaznaczona na szaro.
@Martines_2012 Obrazki są dla nas niewidoczne - masz za niską rangę na forum.
Proszę, tutaj znajdują się najważniejsze fragmenty z mojej historii i środków na zdjęciu: https://ibb.co/JpXwQJp
Oraz potwierdzenie z PayU.
@Martines_2012 tak jak widzisz na tym komunikacie, Twoje konto jest w tej chwili weryfikowane przez PayU, więc nie pozostaje nic innego niż cierpliwie poczekać jeszcze trochę.
Przepraszam za niedoprecyzowanie. Zapomniałem dodać, że mimo otrzymania pozytywnej weryfikacji na mailu, opcja "wypłać" poprzez PayU nadal była zatrzymana na stronie "Ustawienia wypłat". Wczoraj ponownie przesłałem im moje dane, czyli dowód osobisty, korzystając ponownie z linka "PRZEJDŹ DO PAYU". To już drugi raz, kiedy dokonuję weryfikacji moich danych. Zdjęcie wiadomości: https://ibb.co/2v4WVgV
Poprzedni mój link pokazuje fragment z PayU dotyczący ponownej weryfikacji. Przepraszam za zamieszanie.