Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zablokowano mi konto po ponad 15 latach w zakresie sprzedaży, gdyż podobno nie dosłałam w terminie ksera dowodu osobistego. Zgłosiłam sprawę telefonicznie i od 1,5 ,miesiąca cisza. Proszę o radę co powinnam zrobić. Konto było regularnie opłacane. Chciałabym mieć możliwość nadal korzystnia z tego konta. Poprosiłam o możliwość uzupełnienia dokumentów, ale nikt się nie odzywa. Posiadałam konto smart.
Napisze tylko to co tu było pisane w związku z takimi sprawami, załóż nowe konto-nie odblokują. Takie były rady moderacji.☹️
Mam to samo ,już nie odblokują .Przerzuciłem sprzedaż na inne konto.
@multana1 Widzę, że otrzymałaś wiadomość mailową w tej sprawie 21.08. Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, proszę, abyś kontynuowała korespondencję nr 34816786.