anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy przez Sprzedawcę po miesiącu od daty zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
maciejweiss
#7 Wielbiciel#

Witam,

Dokładnie 27.11 zakupiłem przedmiot na Allegro. Niestety okazał się on nietrafionym prezentem i zapytałem Sprzedawcę (już prawie po 3-4 tygodniach od zakupu) czy mogę towar zwrócić i liczyć tym samym na zwrot pieniędzy. Uprzejmy Sprzedawca zgodził się bez problemu. Towar został zwrócony (zaznaczam, już prawie po miesiącu od zakupu). I teraz tak. Sprzedawca w dniu dzisiejszym (tj. 03.01) dokonał zwrotu pieniędzy na Allegro. (taką przynajmniej dostałem od niego informację smsem). Po ilu dniach i gdzie mogę znaleźć wspomniane środki? Czy Allegro dokonuje automatycznego zwrotu na konto bankowe (przypisane do konta użytkownika) czy muszę to zrobić ręcznie? - pytanie właśnie jak. 

Poprosiłbym o dokładną instrukcję postępowania, z góry dziękuję. 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Client:44052296
#21 Demiurg#

@maciejweiss płaciłeś allegro pay? Masz uzupełnione konto do zwrotu nadpłaty w allegro Pay?

oznacz moderatorów
maciejweiss
#7 Wielbiciel#

Nie, płaciłem standardowo, nie na tzw."kredyt". Przelew z konta bankowego.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@maciejweiss sprawdź operacje z data zakupu/płatności.

Niech sprzedawca przyśle ci numer zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów
maciejweiss
#7 Wielbiciel#

Ok, jeśli już mi go przyśle - to co powinienem z tym numerem zrobić? Czy ten zwrot pieniędzy nie nastąpi automatycznie na konto bankowe, z którego dokonywałem opłaty za ten towar?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@maciejweiss sprzedawca ma 2 możliwości zwrotu pieniędzy. 

  • Poprzez allegro finanse - wtedy pieniądze powinny wrócić z taka samą metodą jak były opłacone zakupy. Po dokonaniu zwrotu pieniędzy przychodzi email od allegro z informacją o dokonanym zwrocie.
  • Na konto bankowe podane przez kupującego przy zgłaszaniu zwrotu.

Niekiedy bywa sytuacja, że zwrot księguje się z datą płatności.

Najwyżej podaj numer zamówienia to moderatorki to sprawdzą  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
maciejweiss
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję bardzo, w międzyczasie otrzymałem e-mail z Allegro, także wygląda na to, że wszystko póki co gra.

oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Po pierwsze - podziękuj sprzedawcy. Nie miał obowiązku przyjmować takiego zwrotu.

Nie wiem jaka była cena towaru, zakładając minimalną to i tak sprzedawca jest min 10 zł "w plecy". Proszę, wyraź to w komentarzu i ocenie dla sprzedawcy.

Chociaż ja też nie robię jakichś problemów ze zwrotami "po czasie". Są to "problematyczne" zwroty, Allegro nie zwraca wtedy żadnych prowizji, więc tym bardziej należy doceniać dobrą wolę sprzedawców.

oznacz moderatorów
Client:105377806
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów