Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie widzę automatu na mapie?
Na mapie pokazujemy tylko aktywne punkty i automaty paczkowe. Jeśli nie możesz znaleźć danego punktu/automatu, oznacza to, że prawdopodobnie jest tymczasowo nieczynny. (prace serwisowe, awaria, przepełnienie itd.)
Czy mogę przekierować paczkę, lub zmienić termin dostawy?
Jeśli sprzedający nie nadał jeszcze Twojej przesyłki, skontaktuj się z nim i poproś o zmianę adresu. Dane kontaktowe sprzedającego znajdziesz w mejlu z potwierdzeniem zakupu.
Jeśli paczka jest już w drodze, nie mamy możliwości przekierowania jej lub opóźnienia terminu dostawy.
Brak miejsca w maszynie- co dalej?
Przekierujemy Twoją przesyłkę do innego automatu lub punktu odbioru i wyślemy do Ciebie powiadomienie na maila.
Możesz odebrać przesyłkę z tymczasowego punktu odbioru w ciągu 24 godzin. Jeśli w tym czasie:
Punkt odbioru jest zamknięty - co dalej?
Jeżeli kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, ponieważ było już poza godzinami otwarcia sklepu, podejmie kolejną próbę następnego dnia.
Jeżeli sklep został zamknięty na dłużej lub na stałe, przekierujemy paczkę. Skontaktujemy się w tej sprawie e-mailowo z kupującym i poprosimy o wyznaczenie innego punktu odbioru lub wskazanie adresu domowego, na który kurier dostarczy przesyłkę.
Czy przesyłka jest ubezpieczona?
Tak, przesyłki są ubezpieczone do 5 000 zł. Sprzedający może dodatkowo za opłatą ubezpieczyć przesyłkę do 15 000 zł.
Czy można przedłużyć odbiór przesyłki?
Można. Napisz do nas przez formularz lub w wątku na Gadane. Przedłużymy odbiór w automatach One Box oraz Allegro One Punktach maksymalnie o 48h. Nie mamy możliwości przedłużenia paczek Orlen oraz DHL.
Gdzie znajdę kod odbioru?
Kod odbioru dostaniesz, gdy przesyłka trafi do automatu lub punktu. Znajdziesz go:
Przesyłka uszkodzona- co robić?
Jeśli zauważysz uszkodzenia już w punkcie:
Jeśli zauważysz uszkodzenia przy automacie, zgłoś to przez aplikację i kliknij [reklamuj dostawę] w szczegółach zakupu.
Jeśli zauważysz uszkodzenia dopiero po odbiorze, wypełnij protokół szkody i złóż reklamację.
Chcę otworzyć skrytkę przez aplikację, ale nie działa. Co robić?
Powodów może być kilka:
Jeśli nadal nie możesz otworzyć skrytki przez aplikację, wpisz kod odbioru na ekranie automatu lub zeskanuj kod QR.
Jeśli to nie pomoże, zadzwoń na infolinię Allegro Delivery. Doradca będzie mógł otworzyć skrytkę zdalnie.
Numer na infolinię Allegro One.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek inne problemy, zadzwoń na infolinię. Infolinia jest dostępna poniedziałku do soboty w godzinach 8-22. To jest numer telefonu- 616 306 886.