Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z myślą o mniejszych gabarytowo przesyłkach, jak również bardziej atrakcyjnych cenach za dostawę, we współpracy z Pocztą Polską wprowadziliśmy nową metodę dostawy: Allegro Mini Przesyłkę (Allegro Mini Parcel). To idealne rozwiązanie do wysyłki mniejszych produktów, takich jak kable czy przejściówki.
Przesyłka zostaje dostarczona do klienta w ciągu 2-3 dni roboczych, pracownik Poczty Polskiej umieszcza paczkę w skrzynce pocztowej.
Jeśli paczka jest zbyt duża i nie zmieści się w skrzynce, pracownik Poczty Polskiej zostawi awizo. Paczka będzie musiała zostać odebrana w ciągu 14 dni ze wskazanej placówki Poczty Polskiej.
Nie ma możliwości przekierowania przesyłki na inny adres.
Allegro Mini Przesyłka kosztuje 3,99 zł brutto (w przypadku zamówień poza Allegro Smart!).
Zwrot przesyłki nieodebranej przez klienta jest bezpłatny dla sprzedającego.
Koszty dostawy rozliczane są sposobem Allegro Standard.
Maksymalne wymiary przesyłki: 230mm x 325mm x 20mm
Waga: 500 gramów
Metodę Allegro Mini Przesyłka można dodać do cenników wyłącznie na kontach firmowych.
Allegro Mini Przesyłka kwalifikuje oferty do oznaczenia Smart! jako jedna z wymaganych metod dostawy na adres kupującego. Jest ona dostępna przy zakupach z płatnością z góry.
Etykietę można wygenerować w narzędziu Wysyłam z Allegro bez konieczności podpisywania umowy własnej z Pocztą Polską. Następnie można ją nadać w placówce pocztowej.
Zamówienie podjazdu kuriera po paczkę jest możliwe tylko z indywidualną umową z Przewoźnikiem. Umowę na stałe zlecenie odbioru Pocztą Polską można podpisać telefonicznie (801 333 444 lub +48 438 420 600) lub przez ten formularz – w polu “Uwagi” należy dopisać, że sprawa dotyczy umowy na odbiór poczty firmowej. Poczta Polska powinna przedstawić propozycję umowy w ciągu 7 dni roboczych.
Allegro Mini Przesyłkę można śledzić w szczegółach zakupu, w naszej aplikacji oraz na stronie Poczty Polskiej.
Zwrot jest możliwy standardowo w szczegółach zakupu w zakładce Moje zakupy. Kupujący może zwrócić zamówienie:
- bezpłatnie w ramach Allegro Smart!,
- płatnym zwrotem DPD lub InPost,
- we własnym zakresie.
Jeśli potrzebujesz pomocy ze zwrotem, zapoznaj się z naszą instrukcją lub napisz do nas na Gadane, pomożemy.