Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z radością informujemy Was o uruchomieniu kanału kontaktu dla osób Głuchych - wideoczatu. Umożliwi on symultaniczne tłumaczenie rozmowy między niesłyszącym kupującym, a pracownikiem Allegro na język migowy. Tłumaczeniem zajmują się eksperci z firmy Migam. Aby skorzystać z usługi wystarczy przejść na stronę Allegro Migam lub wybrać opcję “Język migowy” z poziomu formularza kontaktowego.
Społeczność Głuchych w Polsce to ok. 450 000 osób - wielu z nich to aktywni użytkownicy Allegro. Z kolei polski język pisany różni się gramatycznie od języka, jakim posługują się osoby niesłyszące. Troszczymy się o grupy konsumentów zagrożone cyfrowym wykluczeniem. Zależy nam, aby wszyscy bez wyjątku mogli cieszyć się najwyższą jakością obsługi na Allegro. Wideorozmowa to szybsza pomoc dla osób Głuchych w przypadku jakichkolwiek problemów lub wątpliwości.
Zapewniamy też wsparcie techniczne osobom korzystającym z automatów One Box by Allegro. Na każdym urządzeniu znajduje się kod QR, który po zeskanowaniu, pozwala na skorzystanie z usługi Tłumacza Migam dla osób niesłyszących. Wszystkie automaty zawierają też informacje w alfabecie Braille’a.
Nowy kanał kontaktu dla Głuchych to jeden z wielu projektów, które wdrażamy, aby przeciwdziałać jakimkolwiek formom wykluczenia. Przykładami takich działań są m.in. Infolinia Allegro Dla Seniorów czy dostosowanie aplikacji do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących.