anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy otrzymam fakturę jeśli błąd jest w aplikacji

czarniutki2408
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, 

Mam taki problem z tymi zamówieniami poniżej, po zaznaczeniu opcji faktury aplikacja jej nie uwzględniła i sprzedający wystawili mi paragony zamiast faktur. 

Proszę o sprawdzenie aplikacji i rozwiązania problemu, bo to nie pierwszy raz coś takiego się dzieje. W jaki sposób to rozwiązać? Zwracać sprzedającym towary i kupować ponownie z fakturą? Bo teraz do paragonu bez nipu nie można wystawić faktury 

Pozdrawiam 

Marcin Czarny 

4ee6d4c0-9db7-11ed-960d-c5f1b1bee1b3

4ee6d4c1-9db7-11ed-960d-c5f1b1bee1b3

4ee6d4c2-9db7-11ed-960d-c5f1b1bee1b3

36f7f5b0-9c9a-11ed-a9cf-e500b6f000fb

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@czarniutki2408 Z jakiej wersji aplikacji dokładnie korzystasz i na jakim urządzeniu? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

czarniutki2408
#7 Wielbiciel#

Wersja to v8. 3. 0

Huawei p30 pro 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@czarniutki2408 Dziękuję, skonsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów