anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Łóżko

Client:83621951
#7 Wielbiciel#

Witam zamówiłam 29.04.2020r łóżko drewniane nr oferty 9044093753 firma nazywa się [edycja]

Przyszło mi 4.05 kurierem. Paczkę zobaczyłam po odjechaniu  kuriera. Zadzwoniłam do szefa prosił mnie żebym wysłała mu część która jest uszkodzona po czym nagle przestał się odzywać więc zadzwoniłam pod kolejny inny numer podany na ich stronie po jakimś długim bardzo czasie wkoncu kobieta odebrała mówiąc że odeślę uszkodzony towar po czym nie odbiera telefonu a maila nie da się już do nich wysłać. Znalazłam tą samą firmę na Facebook  ale pisze że są z Torunia i rozmawiałam z nimi i potwierdzili że to oszuści. Proszę mi pomóc bo chciała bym odzyskać kasę albo nowe łóżko bez szkód. Pozdrawiam Maria 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:83621951 Kupiłaś jako zarejestrowana na allegro czy bez rejestracji?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:83621951, nie podajemy loginów/nazw firm/nipów 🙂 @nat_not 😌

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:83621951 

Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który ponagli sprzedawcę. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika Allegro o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami i nie wymieni uszkodzonych elementów. Nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 Jak nie była zarejestrowana to nie otworzy dyskusji..

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Nie wiem tego, ale jeśli był to zakup bez rejestracji, może teraz założyć nowe konto na adres e-mail użyty do zakupu bez logowania i poprosić Allegro o przywrócenie zakupu na to nowe konto, a wtedy już będzie możliwość skorzystania z Dyskusji. Poza tym, nawet bez zakładania konta może poprosić Allegro o pomoc w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83621951 Z konta, z którego tutaj piszesz, nie ma takiego zakupu. Jeśli transakcja była zawarta z innego konta, po zalogowaniu na to konto, możesz rozpocząć dyskusję ze Sprzedającym. Natomiast jeśli dokonałaś zakupu poza Allegro, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów