Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę licytować produktów, które wybrałam po kliknięciu w licytuj nic się nie dzieje.
Cześć. U mnie jest dokładnie tak samo. Licytowałem płytę i klikałem 120 zł. Wygrał ktoś inny za 39 zł. Ale cyrk!!! Nowa aktualizacja...Niech tracą kasę na prowizjach.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nie mogę licytować oferty
Aplikacja
Jestem w trakcie licytacji przedmiotu, moją cenę przebił inny użytkownik. Ja niestety nie mogę go przebić, bo pomimo wpisania wyższej kwoty przycisk „licytuj” nie działa !
Powinni wydłużyć aukcje które się kończyły gdy była awaria Allegro
Problem wystąpił w aplikacji na Androida
@Tosiek_r Jeśli problem pojawia się tylko w aplikacji, zalecamy korzystanie z przeglądarki do czasu usunięcia nieprawidłowości.
Za utrudnienie przepraszamy.
Nie mam przy sobie komputera, więc nie jestem w stanie stwierdzić czy problem jest tylko w aplikacji.
Uważam że aukcje które się dzisiaj kończyły powinny być przedłużone o 24 godziny, tak kiedyś robiło Allegro i takie rozwiązanie było uczciwe.
@Tosiek_r Na urządzeniu mobilmym również możesz korzystać z Allegro po zalogowaniu przez przeglądarkę.
Nie ma decyzji o przedłużeniu ofert. Zgłaszany problem występuje jedynie w aplikacji.
To nie jest prawda ponieważ przeglądarka przekazuje wybrane adresy URL do aplikacji. Aby to wyłączyć trzeba wchodzić albo w zaawansowaną konfigurację aplikacji albo otworzyć przeglądarkę w trybie incognito, ale nie wszystkie przeglądarki tak robią (tzn. wyłączają powiązanie z aplikacją w trybie incognito). Chrome a więc zapewne i Edge oparty na tym samym silniku zdaje mi się nadal będą odsyłały do skojarzonej z adresem aplikacji a są to najbardziej popularne przeglądarki.
BTW. Myśli Pani że przepraszam starczy? Od czasu wgrania przez państwa nowej wersji kilka godzin temu (która jak się domyślam była szybką poprawką na błędy wczorajszej wersji) obserwowałem dziwne ceny końcowe. Tylko w mojej nieudanej licytacji w której kilkanaście razy podchodziłem do złożenia oferty sprzedawca stracił 400 zł. Sprzedaje wyłącznie przez licytacje a miał ich w ostatnich godzinach kilkadziesiąt. W jaki sposób chcą państwo wyrównać jego straty?
I jeżeli wiecie państwo o awarii dlaczego przy wejściu na stronę i do aplikacji nie ma komunikatu informującego o problemie
?
@Piosiu-63 Zgłaszany problem techniczny nie jest awarią. Trwają prace nad wyeliminowaniem jego przyczyny. Możliwe jest licytowanie przy wykorzystaniu przeglądarki, więc potencjalni kupujący nie tracą całkowicie dostępu do tej opcji.
To jest awaria ponieważ nie działa główna funkcjonalność waszego portalu czyli składanie ofert. Co więcej wiedząc o tym przez wiele godzin nie informowaliście kupujących ani sprzedających o tym fakcie. Bez wątpienia ponieśli oni z tego powodu straty. Jak już napisałem po wgraniu na urządzenia mobilne aplikacji Allegro ta przejmuje otwieranie w przeglądarce stron z domeny allegro.pl więc Państwa tłumaczenia o możliwości skorzystania z przeglądarki nie są prawdziwe.
Poinformowałem o awarii jeden ze sklepów, które straciły dzisiaj duże pieniądze przez awarie. Zacheciłem do walki z allegro o powtórkę licytacji. Tym bardziej że awaria trwa.
Dodajecie wodotryski, a podstawowa funkcjonalność nie działa. Jestem poza domem bez lapka, zanim się zorientowałam nie mogłam licytować w trzech licytacjach. Przedmioty zostały sprzedane za śmieszne ceny. I TO NIE JEST AWARIA??? Dlaczego zamiatacie problem pod dywan? Może by chociaż zamieścić informację na stronie startowej? Acha, to tylko taki nieistotny szczegół 😡
Żenada! W dalszym ciągu wasza nowoczesna aplikacja nie działa. Żeby zalicytować coś muszę skoczyć na stryszek po kompa na Windowsie 3.11. Osoby od psucia aplikacji powinny wylecieć z roboty z hukiem!
Dokładnie ten sam problem, nie mogę zalicytować na żadnej z aukcji
Nieda się licytować . Wczoraj się dało a dziś nie
Do kiedy będzie ta awaria nie można licytować przez telefon na komputerze tak