anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[25.07.2022] Nie widać ostatnich zakupów w zakładce Kupione. Dlaczego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
robcio391
#7 Wielbiciel#
  • Tak jak opisałem nie widać historii zakupów
oznacz moderatorów
66 ODPOWIEDZI 66
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@robcio391 Cześć. 🙂 Które zakupy masz na myśli? Jeśli zakupy są starsze niż 2 lata, to nie przechowujemy już takich danych. Informację o archiwalnych zakupach możesz pobrać w zakładce Dane konta (tutaj znajdziesz instrukcję). 

Z kolei zakupy z Allegro Lokalnie znajdziesz tutaj: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
witman44
#2 Obserwator#

Witam, ja też nie widzę ostatnich zakupów, nie wiem na jakim są etapie, jak wchodzę z linka z poczty potwierdzającej zakup to system nie może znaleźć takiej aukcji ?

oznacz moderatorów
Greenaq
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem. Proszę o weryfikacje

oznacz moderatorów
magda_papke
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem.

oznacz moderatorów
superpn
#3 Debiutant#

U mnie ten sam problem. Zakup dokonany dzisiaj około 15:50 z wykorzystaniem Allegro Smart i Allegro Pay. W zakładce "Moje zakupy" nie ma śladu. Na mailu żadnej informacji. Zakup widzi tylko Allegro Pay. Co teraz?

oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry mam ten sam problem. W tym tygodniu kupilam 2 przedmioty i nie widac je w zakladce kupione i potrzebuje zrobic zwrot. Prosze o rozwiazanie tego problemu. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lusy349 Wszystkie zamówienia złożone z konta, z którego tutaj piszesz są widoczne w Twojej zakładce Moje zakupy. Nie ma tutaj ukrytych zakupów, więc upewnij się proszę, czy te zamówienia na pewno dotyczą tego konta. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

To czemu ja nic nie widze w aplikacji? Widze ostatni zakup z wrzesnia

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lusy349 Czy jesteś pewna, że nie dokonałaś tych zakupów z innego konta? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

Tak jestem pewna. Juz się tak stalo ze przedmioty zniklely z kupionych i ulubionych. Tylko ze teraz potrzebuje zrobic zwrot i nie mam jak nawet na email nie dostalam potwierdzenie o kupnie przedmiotu

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lusy349 Przykro mi, ale skoro nie masz tego przedmiotu w zakładce Moje zakupy, ani nie masz potwierdzenia transakcji w wiadomości mailowych to oznacza, że nie zakupiłaś go na Allegro na tym koncie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

Wiecej osob pisalo o takim samym problemie jaki mam ja to chyba problem z allegro aplikacja. Prosze o rozwiazanie tego problemu. Zamawiam zawsze z telefonu przez aplikacje. Przedtym bylo wszystko w porzadku tylko teraz te 2 zakupy 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lusy349 Przykro mi, ale nie mam tutaj pola do działania. Nie mamy żadnych problemów technicznych ani z zakładką Moje zakupy, ani z aplikacją i wszystko działa u nas poprawnie. Gdybyś dokonała tych zakupów na Allegro zarówno Ty jak i my mielibyśmy o nich informacje. Sprawdziłam Twoje konto i w naszych systemach nie ma żadnych danych o takich zamówieniach. Ostatni Twój zakup u nas pochodzi z 13.09.2022 r. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

Jak zamowilam wszystko bylo w zakladce moje zakupy bo sledzilam paczkę. I nagle dziszaj nie. 

Prosze o jakis kontakt meilowy wyszle potwierdzenie z banku ze dokonalam 2 zakupy przez allegro 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lusy349 Jeśli posiadasz potwierdzenie płatności z banku, napisz proszę do nas wiadomość przez ten formularz  i dołącz je w swoim zgłoszeniu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

Przesylam numer przesylki. Prosze to sprawdic

zg7dn9k7wp+21be9d315@allegromail.com

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lusy349 Niestety, to nie jest numer przesyłki, a zaszyfrowany adres mailowy na Allegro, więc na jego podstawie nie jestem w stanie zidentyfikować żadnego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

664920327234513116315806

oznacz moderatorów
Lusy349
#7 Wielbiciel#

Nr przesyłki przez inpost 

 

oznacz moderatorów