Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie Panie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy któraś z Was mogła by sprawdzić czemu na nowych kontach po podaniu adresu w adresie do wysyłki znika numer domu i mieszkania??? Nie będę screena z moimi danymi tu wrzucać ale założyłam sobie konto tylko do zakupów i możecie same zerknąć o co chodzi "Milady8484". Podawałam swój adres jeszcze przed zakupem, a potem sprzedający dopytuje się o adres i ma rację, bo numer domu w adresie do wysyłki wcięło. I to nie pierwszy raz, bo na tym koncie sam numer mieszkania też mi wcięło kiedyś...
@kaliszaneczka-x Sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy dostanę odpowiedź od naszego zespołu technicznego.
@kaliszaneczka-x Nie potwierdziliśmy błędu po naszej stronie, więc upewnij się proszę, że masz uzupełniony poprawnie adres w tej zakładce. Jeśli to zrobisz i problem nadal będzie występował, prześlij nam proszę zdjęcia, co robisz krok po kroku lub krótki film z procesu wyboru adresu dostawy podczas składania zamówienia na adres spolecznosc@allegro.pl
I z tym się nie zgodzę. Po założeniu konta jestem pytana o mój adres. I w danych konta mój adres podany jest poprawnie czyli nie popełniłam błędu. To nie ja podawałam adres do wysyłki tylko allegro przeniosło go z danych konta bez numeru domu. Ja wiem, że mogę to szybko poprawić. Ale nie powinno tak być. Albo system podaje cały adres albo przy pierwszym zakupie powinien pytać o adres do wysyłki, a nie podawać według własnego widzimisię tylko część adresu....