anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Family - po przystąpieniu brak maila z informacją o zakupach

MAMY ROZWIĄZANIE!
SYLWIK_KR
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, od momentu przyłączeniu mnie do Allegro Family, po dokonaniu zamówienia nie otrzymuję potwierdzenia o dokonanym zakupie na maila. Do tej pory korzystając z aplikacji i opcji Smarta, każdy zakup był wysyłany na podpiętego do maila konta. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SYLWIK_KR Sprawdziliśmy dokładnie wysyłane wiadomości mailowe do Ciebie i wszystkie wychodzą od nas prawidłowo. Dlatego sprawdź proszę dokładnie skrzynkę pocztową, w szczególności foldery Spam, Powiadomienia lub Inne, a jeśli w dalszym ciągu ich nie znajdziesz, skontaktuj się proszę z administatorem swojej poczty. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
SYLWIK_KR
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Sprawdzę zgodnie z sugestią. 

oznacz moderatorów