anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nie reaguje w dyskusji

ujui
#7 Wielbiciel#

Odesłałem zwrot towaru a sprzedający twierdzi, że wysłałem uszkodzony co nie jest prawdą i nie chce zwrócić kosztów towaru, który mu zwróciłem. Zgłosiłem na Allegro i oni rozpoczęli dyskusję w której milczą i w ogóle nie reagują na moje pytania w dyskusji. Co zrobić? Gdzie złożyć skargę na Allegro?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @ujui. Widzę, że ostatnio poprosiłeś o naszą pomoc 23.04.2025 o 18:27, po czym doradca wypowiedział się w Dyskusji. Od tamtego czasu nie pojawia się od Ciebie prośba o pomoc. Abyśmy taką otrzymali, musisz skorzystać z opcji [Poproś o pomoc Allegro]. 

Poprosiłam doradców o wsparcie w trwającej Dyskusji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Nie prawda. Prosiłem o pomoc wielokrotnie. mam wysłać screeny?

oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

ALLEGRO nie reaguje zgłosiłem poproś o pomoc i cisza. Sprzedawca, który nie zwrócił mi kosztów za zwrot towaru próbował zakończyć dyskusję. Podejrzewam o wyłudzenie pieniędzy.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ujui przepraszam, że czekasz za odpowiedzią - doradca właśnie wypowiedział się w dyskusji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Ale każdy moderator pisze co innego. termin na złożenie odwołania chyba to 14 dni a sprzedawca tego nie zrobił formalnie. Nie przedstawił żadnych dowodów uszkodzonego towaru. Dlaczego nikt porządnie nie chce się zająć tą sprawą i konkretnie? Czekam na zwrot pieniędzy za zwrócony towar. Czemu Allegro nie pomaga? Ile razy mam to samo pisać? cała historia dyskusji to cały czas juz trzeciemu moderatorowi piszę to samo.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ujui widzę, że w dyskusji doradca zaproponował Tobie złożenie wniosku o Allegro Protect. Wniosek złożysz tutaj

W kwestii udowodnienia przez sprzedajacego - widzę, że załączył on zdjęcie uszkodzenia dnia 23 kwietnia. Skorzystałeś z odstąpienia od umowy, a sprzedający może pomniejszyć kwotę zwrotu adekwatnie do powstałego zmniejszenia wartości towaru. Jako Allegro nie możemy podważać decyzji sprzedającego i ustalić kto ma rację. Zasugerowaliśmy również jako rozwiązanie, złożenie reklamacji u przewoźnika jeśli uszkodzenie powstało w transporcie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Szanowna Pani, zdjęcie przedstawia jeden dekielek a zarzuca mi zniszczenie wszystkich, czyli 16. Bardzo proszę o rzetelne zajęcie się tą sprawą. Nie ma dowodu zniszczenia 16 dekielków ani formalnego zgłoszenia reklamacji na uszkodzenie przesyłki. O jakich Pani pisze dowodach? To każdemu komu się zwraca towar może zarzucić, że oddał zniszczony i nie zwrócić pieniędzy. To sprzedawca zarzuca mi winę i on powinien udowodnić, a nie że pisze jedynie o zniszczeniu. Nie podjął sprzedawca żadnych kroków. Dlaczego ja mam udowadniać swoją niewinność tak w prawie to nie działa. Dlaczego Allegro nie żąda dowodów od sprzedawcy? 

oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Skoro sprzedającego nie może pani podważyć decyzji (ciekawe na jakiej podstawie) a moją możecie? Na jakiej podstawie podważacie moją decyzję?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ujui nie podważamy żadnej decyzji, ani sprzedającego, ani kupującego - nie mamy takiej mocy, aby wydać decyzję kto ma rację. Zaproponowaliśmy możliwe rozwiązania czyli złożenie reklamacji do przewoźnika (gdzie w razie problemu, również zaoferowaliśmy pomoc w jej złożeniu) lub złożenie wniosku o Allegro Protect. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ujui najpierw w dyskusji musicie dać sobie po razie ze sprzedawcą , booty allegrowe włączą się bliżej jej regulaminowego końca , jeśli nie zwrócisz się w międzyczasie z prośbą o pomoc 

oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Co dać po razie??? Rozpocząłem dyskusje ze sprzedawcą i wciska mi kit, że uszkodziłem towar. Poprosiłem Allegro o pomoc a oni założyli drugą dyskusję, gdzie również rozmawiałem ze sprzedawcą i został temat przedstawiony. Napisałem ok. 10 wiadomości a Allegro milczy!

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

jesli sprzedawca nie uznał zwrotu musi wydać decyzje odmowną w ciągu 14 dni od zgłoszenia  

jesli nie wydał decyzji a 14 dni minęło możesz zadać zwrotu 

jesli nie miło 14 dni to poczekać na decyzje następnie wezwać pomoc wówczas dadzą ci link do Protect 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ujui a masz jakieś zdjęcia/filmy z pakowania? 

oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Zwariowałeś? Kto nagrywa filmy z pakowania? Czy ja mam udowadniać swoją niewinność czy on ma udowodnić moją winę? To on nie chce zwrócić kosztów więc niech udowodni dlaczego.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ujui a podesłał Ci protokół szkody ? złożył reklamację u przewoźnika ? Sprzedawca ma obowiązek oddać Ci kasę do 14 dni od odstąpienia 🙂 jak olał sprawę to jest w plecy 🙂

ps. w razie odrzucenia reklamacji z powodu złego pakowania przez przewoźnika, sprzedawca  może wystąpić do Ciebie z roszczeniem o odszkodowanie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Nie podesłał mi protokołu szkody, nie złożył reklamacji u przewoźnika, nie pokazał nawet dowodu w zdjęciu uskodzonego towaru. same tylko słowa i brak zwrotu pieniędzy. Allegro nie reaguje.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ujui poczekaj 14 dni od odstąpienia i złóż wniosek do protect będzie dostępny w dyskusji jak oznaczysz jako nie rozwiązaną 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ujui
#7 Wielbiciel#

Tak zrobię. Dziękuję 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ujui Sprawdziłam tę dyskusję jeszcze raz i poprosiłeś o pomoc doradcy 23.04 i wtedy też otrzymałeś odpowiedź z naszej strony. 24.05 poprosiłeś kolejny raz o wsparcie doradcy i również je uzyskałeś. Zrzuty ekranu nie są potrzebne, ponieważ widzę dokładnie to samo, co Ty.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów